رییس کل دادگستری استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ 03 November 2021

به گزارش تابناک کردستان، متن این بیانیه به شرح زیر است:
سیزدهم آبان ماه تنها روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی (ره) فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.
یوم الله ۱۳ آبان و وقایع آن از جمله صحنه‌های استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.
این روز بزرگ در حافظه‌ی تاریخی ملت غیور ایران همواره با استکبارستیزی و دشمنی با آمریکای جهانخوار، همراه بوده است. مردم خداجوی ایران اسلامی همواره با اقتدا به سرور و سالارشهیدان امام حسین (ع) اقتدار و عزت خود را به رخ جهانیان کشانده اند.
دستگاه قضایی استان کردستان ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان ماه تاکید می‌کند این روز، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار جهانی است و جوانان انقلابی ایران زمین، راهی را که گذشتگان ولایت مدار در سال‌های پیش با اقتدار آغاز کرده، با قدرت بیشتری ادامه خواهند داد و در این راه استوارتر از گذشته ضمن حمایت از ملت‌های مظلوم جهان، مبارزه با استکبار و ظلم را سرلوحه حرکت خروشان خویش قرار خواهند داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار