میدانیم که برای نابودی کردستان چند مثلث که اضلاع نابود کننده‌ای دارند، وجود دارند. یکی از این مثلث‌ها که اسم آن مثلث دفن است متشکل از سه مدیر بومی کردستان می‌باشد که یکی از این سه نفر و ضلع اصلی این مثلث در حال حاضر در پایتخت مشغول به فعالیت می‌باشد، اما دو نفر دیگر در دستگاه‌ها و استانداری کردستان همچنان در حال خدمت صادقانه اند؛ تنها ایراد در اینجا است که این خدمت‌ها معلوم نیست به نفع کردستان است یا.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳ 09 November 2021

به گزارش تابناک کردستان، کردستان شاید استانی فرهنگی و مرزی باشد، اما از لحاظ اقتصادی همچنان در ته جدول در بین استان‌های سراسر کشور جا خوش کرده است و این نیاز به توجه و نگاه ویژه‌ای دارد، چون که ندیدیم در چهار سال گذشته اتفاقی اساسی بیافتد. حال ببینیم دولت جدید میخواهد چه اقداماتی در کردستان انجام دهد.
اما اگر نگاهی به گذشته نه چندان دور کردستان بیاندازیم میبینم که این استان قربانی تصمیمات ناآگاهانه شده است که عزیزان کاربدست با تصمیمات خود که ازدیدشان واقعاً تصمیمات درستی است، اما به روح کردستان ضربه مهلکی زده اند.
یکی از این اتفاقات فرودگاه سقز است که در عید قربان فاز اول آن با هر بدبختی و مشقتی بود افتتاح شد، اما ازآن روز تا بحال ندیدیم که بر آسمان سقز پرنده آهنین پر بزند.
البته مرکز استان هم اینگونه است و دست کمی از سقز ندارد و از زمان اوج گیری کرونا تا بحال انگشت شمار در فرودگاه سنندج پروازی صورت گرفته است.
حال میخواهیم بدانیم این مثلث دفن در این دولت هم میخواهند بمانند و مثل دولت گذشته در استان فقط برای خود بتازندو پیش بروند یا نه دیگر این استان را ول میکنند و کار را به دولت جدید میسپارند و میگذارند این استان نفس آرامی بکشید.
راستی از اوضاع سازمان صمت چه خبر حالش خوب است! پس از قول‌های آقای نوبخت برای استان در سازمان برنامه و بودجه استان نیز چخبر؟
آنرا هم ازیاد بردید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار