کسانی که پیگیر دنیای مجازی باشند قطعا با واژه مثلث دفن آشنایی دارند، واژه‌ای که توسط محمد محمد رضایی بر سر زبان‌ها افتاد و همه گیر شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸ 14 November 2021

به گزارش تابناک کردستان، شرح مختصر این مثلث دفن آنست که سه نفر از اصلاح طلبان استان که مدیریت‌های استان را در دوران تکیه روحانی بر کرسی ریاست جمهوری با کمک عده‌ای جیره خوار به ظاهر قلم بدست تخطئه کرده و استان کردستان را به مانند لاشه قربانی می‌بینند، هرروز هم به تقسیم این لاشه در میان فرصت طلبان اکناف خود مشغولند.
باند دفن یعنی این سه نفر یکی از قروه، دومی سقز و سوم هم از بیجار؛ این سه یعنی مثلث رانت و فساد که سه ضلع شان مثلث شوم رانت و فساد در کوردستان هستند. این مثلث‌ها که هر شخصیت و یا فردی بنا به سلیقه و مذاق خویش و یا براساس طرح و ایده برای حل مشکلی و یا ترسیم جامعه‌ای پیشنهاد می‌دهد. به نوعی می‌تواند مبین نظرات و دیدگاه‌های شخص چه روشنفکر و عالم و یا منتقد و معترض باشد. اما آنچه که امروز در جامعه ما بسیار مهم است. مثلث جهل، جور وجوع است که لازم است بیشتر به آن پرداخته شود. چون این سه گوشه شوم در هر جامعه‌ای که یافت شود آن را به قهقرا و انحطاط می‌کشاند بویژه اگر جامه دین بر آن‌ها پوشیده شود؛ که ظاهرا میراث مدیرانیست که خودرا خادم ملت میدانند وافتخارشان این است که در کردستان خدمت کرده اند
اگر در کشور ما حکمت حکومت می‌کرد نیازی به اتخاذ روش‌های غیر معمول و سنتی نمی‌بود، اینکه نماینده به جای تقنین و نظارت به ریخت و پاش اعتبارات و انتصاب اطرافیان و حلقه به گوشان در ادارات و سازمان‌ها بپردازد، و به جای کلان نگری به جزئیات مشغول شود و در عوض نوشتن طرح و نطق‌های کوبنده به خودنمایی در روستا‌ها و نمایش در صداوسیما دل شاد باشد.
باند دفن هر انچه خواست بدست اورد و هیچ کس توان مقابله با ان‌ها را نداشت چرا که باند دفن با نمایندگان ملت وارد معامله میشود
باید مثلث دفن و نمایندگان استان در چندین سال کارنامه خودرا ارائه دهند که اگر کاری انجام شده نتیجه پیگیری کدام یک بوده است؟
علی کرمی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار