علی اکبر محرابیان:
وزیر نیرو گفت: امروز در سفر به کردستان تکمیل طرح‌های آبرسانی در اولویت قرار داده می‌شود و برای این مهم برنامه ریزی می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ 28 December 2021
به گزارش تابناک کردستان، دکتر علی اکبر محرابیان وزیر نیرو روز سه شنبه به استان کردستان سفر کرد و در این سفر از چند پروژه نیمه تمام آبرسانی در این استان بازدید کرد، همچنین وزیر نیرو در این سفر از سد ژاوه و رودخانه قشلاق بازدید و در ادامه از سامانه خط انتقال آب به سد سورال و سنگ سیاه و همچنین سد قوچم در دهگلان بازدید خواهد کرد.
در این سفر استاندار کردستان، نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان و جمعی دیگر از مسئولان وزیر نیرو را همراهی می‌کنند.
دکتر محرابیان و هیئت همراه همچنین بازدید از پروژه آبرسانی سد قوچم و اجرای آبرسانی از این سد به شهر‌های قروه و دهگلان را نیز در برنامه دارند و بعد از آن نیز طرح آبرسانی از سد سیازاخ دیواندره و خط انتقال آب به شهرستان بیجار مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی در ادامه سفر یک روزه خود به استان از دیواندره به سد عباس آباد بانه رفت تا از نزدیک به بررسی مشکلات این سد، خط انتقال و ایستگاه‌های پمپاژ آب در این منطقه پرداخت؛ بازدید از سد گاران مریوان و سد آزاد و همچنین پروژه مهم خط انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج و طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب سنندج از دیگر برنامه‌های سفر وزیر نیرو به استان کردستان بود
پایان بخش برنامه‌های سفر وزیر نیرو به کردستان برگزاری جلسه با دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت آب و برق استان بود.
وزیر نیرو در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین دلیل سفر امروز به کردستان، بررسی طرح ها، تعیین اولویت و برنامه ریزی برای تکمیل پروژه‌ها است.
دکتر محرابیان خاطرنشان کرد: از جمله مهمترین طرح ها، آبرسانی به سنندج و شهر‌های دیگر استان است که امروز بررسی و در انتها جمع بندی کرده و گزارش دقیقی از آن ارائه می‌دهیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار