فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج خبر داد ؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از ساماندهی منازل آسیب دیده حادثه انفجار تانکر در حسین آباد توسط گروه‌های جهادی بسیج خبرداد.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 10 January 2022
به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ حسن عسکری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیرو‌های بسیجی و کارکنان حوزه مقاومت بسیج شهر حسین آباد از همان دقایق اولیه بروز حادثه انفجار تانکر در محل حادثه حاضر شده و به یاری مردم گرفتار در آتش شتافتند.
وی افزود: تمام ماشین آلات و تجهیزات حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهر حسین آباد برای یاری خانواده‌های گرفتار در این حادثه و خاموش کردن آتش سوزی به کار گرفته شد و با مدیریت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج و با همکاری جمعیت هلال احمراستان نیز بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته و پتو و سایل گرمایشی در اختیار ۳۰ خانواده آسیب دیده این حادثه قرار گرفت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تصریح کرد: در همان ساعات اولیه بروز حادثه و پس از نجات همه افراد، با حضور استاندار کردستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسانه کمیته‌ای برای ارزیابی آسیب‌های مالی و جسمانی این حادثه تشکیل شد و مردم آسیب دیده با همکاری اهالی خیرخواه حسین آباد در منازل مسکونی همسایه‌ها اسکان یافتند.
سرهنگ عسکری افزود: امروز نیز قبل از اتمام جیره ۷۲ ساعته و برای کاهش آلام ۳۰ خانواده آسیب دیده این حادثه از سوی سپاه سنندج و با حضور سردار مدنی جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان، بسته‌های معیشتی ۶ میلیون ریالی شامل برنج، روغن، مرغ، حبوبات، مارکارونی و رب گوجه فرنگی در اختیار این ۳۰ خانواده قرار گرفت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اعلام کرد: مجموعه سپاه و بسیج با محوریت گروه‌های جهادی در سریع‌ترین زمان ممکن کار ساماندهی و نوسازی منازل آسیب دیده این حادثه را آغاز خواهد کرد و هم اکنون گروه‌های جهادی بسیج در حسین آباد حاضر هستند و امور مرتبط با ارزیابی میزان خسارت وارده را انجام می‌دهند.
متأسفانه حادثه تانکر سوخت در حسین آباد سنندج موجب کشته شدن سه نفر و زخمی شدن ۶ نفر شد و ۳۰ منزل مسکونی نیز طعمه حریق شدند.
راننده تانکر حمل سوخت و دو نفر از ساکنان شهر حسین آباد جان خود را در این حادثه از دست دادند و هم اکنون سه نفر نیز در مراکز درمانی بستری هستند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار