چند روزی از ابلاغ حاج *مهدی رمضانی* میگذرد و مردم استان خصوصا سیاسیون مشتاقانه در انتظار دیدار و شنیدن نقطه نظرات و دیدگاه‌های ایشان هستند و واضح است با آمدن *حاج مهدی رمضانی* به دلیل جایگاه حقوقی ایشان چرخه تغییرات مدیریتی استان با سرعت بیشتری حرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴ 04 February 2022
به گزارش تابناک کردستان، آنچه در نگاه اول مشهود است عدم آشنایی غالب چهره‌های سیاسی استان با *آقای* *رمضانی* است، اما بی تردید انتخاب ایشان بر اساس تفکرات *دکتر زارعی کوشا* و با رضایت و پیگیری ایشان حادث شده و میتوان ترکیب یکدست و امیدوارکننده‌ای مابین استاندار و معاونت سیاسی ایشان متصور بود.

بی شک استاندار جوان کردستان بیش از هر شخص دیگری مراقب جایگاه سیاسی، اجتماعی خویش است و انتخابهایش صرفا در راستای تشکیل تیم متحد و همدل و کاری با خود در راستای تحقق اهداف دولت مردمی است و الزاما انتخاب یک فرد برای یک پست چیزی از شایستگی‌های سایر کاندیدا‌های محترم برای آن پست نمیکاهد و همه شایستگان مورد توجه استاندار محترم قرار خواهند گرفت.

در اوایل کار چند انتصاب از شخصیت‌های انقلابی و با تجربه استان از شهرستان قروه و شانتاژ مخالفین جریان انقلابی به فکر ایجاد حاشیه برای استاندار با دو قطبی کردن قروه‌ای و غیر قروه‌ای در فضای استان بودند که خوشبختانه استاندار با سعه صدر از آن جوسازی‌ها عبور کرده و همگان دیدند انتصاب آقای رشیدی پور از مریوان، دکتر قادرزاده از سقز و .. حاکی از آن است که استان برای تمامی هم استانی هاست.

با آمدن آقای *مهدی رمضانی* باید منتظر تغییر فرمانداران و شرایط استان باشیم تا استاندار محترم با فراغ بال بیشتر بتوانند با رایزنی با سرمایه گذاران و صاحبان قدرت در مرکز، آینده‌ی بهتری را برای شهروندان نجیب کردستانی رقم بزنند اگر از من‌ها گذشته و ما حامی و پشتیبان این فرزند شریف کردستان باشیم.

*امید استادنوروزی*
*قائم مقام جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی استان کردستان*
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار