در هیاهوی ایام دهه مبارک فجر یک جوان دهه شصتی از سوی دکتر زارعی کوشا به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان منصوب شد که این اقدام در نوع خود یک سنت شکنی بود.
کد خبر: ۱۰۲۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵ 14 February 2022
 به گزارش تابناک کردستان، مهدی رمضانی از جوانان این مرز و بوم که در مرکز کشور پله‌های ترقی را طی کرده بود، با ابتکار و جسارت مثال زدنی استاندار جوان کردستان در حالی مسئولیت یکی از مهمترین پست‌های استان را عهده دار شد که زارعی کوشا قبل از این هم نسبت به استفاده از جوانان در دیگر مسئولیت‌ها هم جسارت خود را نشان داده بود.
انتصاب مهدی رمضانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یک اقدام مهم و یک سنت شکنی حداقل در تاریخ دو دهه اخیر در استان به شمار می‌رود و به همین دلیل باید این اقدام جهادی و انقلابی زارعی کوشا را مورد ستایش قرار داد.
طی دو دهه اخیر در استان کردستان نه تنها استانداران که تمامی معاونین سیاسی و امنیتی آن‌ها یا بازنشسته بوده و یا در آستانه بازنشتگی بوده اند و متاسفانه این مهم در جریان دولت‌های مختلف که در قامت اصولگرا و یا اصلاح طلب نیز سابقه داشته است.
ایرج حسن زاده در زمان استانداری نجار و شهبازی و یا آشناگر، خوش اقبال و زراعی در زمان استانداری زاهدی و مرادنیا موید این نکته بود که توجه به ظرفیت و توان جوانان برای در اختیار گرفتن مسئولیت‌های حساس، خیلی مورد توجه قرار نمی‌گرفت.
اسماعیل زارعی کوشا که خود از جوان‌ترین استانداران کشور در دولت ابراهیم رئیسی به شمار می‌رود در یک اقدام شجاعانه مهدی رمضانی دهه شصتی را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود منصوب کرد تا ثابت کند نه در شعار که در عمل نیز وی به دنبال استفاده از ظرفیت جوانان در مسئولیت‌های مختلف استانی است.
استاندار کردستان البته چندی قبل نیز آرمان نصراللهی از دیگر جوانان دهه شصتی و فعالان رسانه را به عنوان معاون روابط عمومی وامور بین الملل حوزه استانداری کردستان منصوب کرده بود و به همین دلیل با انتصاب رمضانی وی دومین جوان دهه شصتی را وارد ترکیب مدیریتی خود در استانداری کردستان نمود.
این اقدام زارعی کوشای جوان نه تنها یک سنت شکنی در طی دو دهه اخیر در استان کردستان در راستای اعتماد به جوانان بود بلکه یک رویکرد جدید را پیش روی دیگر مدیران استان قرار داد تا زمینه برای استفاده از نسل جوان و گام دومی در راستای بر عهده گرفتن مدیریت‌ها را فراهم کند.
استفاده از نسل جوان و گام دومی نه تنها یک اقدام عملی در راستای نهادینه کردن رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برای استفاده از نیروی جوان انقلابی است، بلکه یک گام اساسی در راستای دمیدن روح نشاط و شادابی در بدنه مدیریتی استان کردستان به شمار می‌رود.
افکار عمومی طی سه ماه اخیر دلخوش به فعالیت‌ها و اقدامات خوب استاندار جوان کردستان هستند و انتظار می‌رود که با این اقدامات زمینه برای تحرک جدی در تمامی بخش‌ها فراهم شده و بخش زیادی از ویرانی‌های هشت ساله دولت منفعت طلبان نیز جبران شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار