شهردار اراک گفت: در راستای پرداخت به موقع عوارض و بهای خدمات و در نتیجه خدمات رسانی شایسته تر به شهروندان، با مصوبه شورای اسلامی شهر مشوق های پرداخت عوارض تقدیم شهروندان می شود.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 22 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر علیرضا کریمی افزود: شهروندانی که نسبت به پرداخت بهای خدمات پسماند واحدهای مسکونی و کسبی بابت سال جاری و بدهی های معوقه اقدام نمایند، مشمول تخفیف ۳۰ درصدی می شوند.
شهردار اراک، گفت: شهروندانی که با مراجعه به سایت پرداخت اینترنتی عوارض شهرداری اراک به آدرسdorsa.arak.ir ،نسبت به پرداخت عوارض سالیانه نوسازی، پسماند و کسبی خود تا پایان سال ۱۴۰۰ اقدام کنند، علاوه بر استفاده از تخفیفات قانونی و عدم تعلق جریمه ناشی از پرداخت نکردن بموقع عوارض نوسازی، در قرعه کشی جایزه خوش حسابی شهرداری شرکت داده خواهند شد.
وی تاکید کرد: مراسم قرعه کشی خوش حسابی شهرداری اراک بابت شهروندانی که عوارض سالیانه نوسازی، کسب و پسماند خود را از طریق سایت اینترنتی عوارض شهرداری پرداخت کرده اند به صورت رسمی و با حضور نهادهای نظارتی و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با اهدا ۴۳ عدد ربع سکه بهار آزادی به ۴۳ نفر از برگزیدگان برگزار می شود.
دکتر کریمی اظهار داشت: مودیانی که بدهی ماده صد خود را به صورت نقد یا اقساط یا تسهیلات بانک مهر ایران و یا تهاتر پرداخت کنند، پرداخت نقدی عوارض بعد از ماده صد(به استثنای عوارض ساخت تجاری) تا پایان سال ۱۴۰۰، مشمول ۴۰ درصد تخفیف می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار