هوشنگ ساعد موچشی:
شهردار موچش گفت: پیشرفت شهر موچش عملکردی مسولانی است که برای مردم موچش روشن است و مسولان باید صادقانه خدمت کنند همچنین شهرداری و شورای شهر اقدامات و عملکرد مثبتی در این زمینه دارند.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸ 09 March 2022


به گزارش تابناک کردستان، هوشنگ ساعد موچشی شهردار شهر موچش در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: پس از اقدامات مثبت و سازنده‌ای که در شورای شهر موچش در سال ۹۲ رخ داد مردم به همبستگی و اتحاد بیشتری دست پیدا کردند، همچنین در سال ۹۶ بار دیگر با حضور اعضای شورای شهر دوره قبل در انتخابات مردم به دلیل عملکرد مثبت شورا این عزیزان را انتخاب کردند، همچنین بنده که خود از بدنه شورای شهر بودم پس از انتخاب بنده به عنوان شهردار موچش در سال ۹۳ تا کنون به مدت ۷ سال می‌باشد که به عنوان شهردار موچش مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز موچش هستیم.

هوشنگ ساعد موچشی ادامه داد: شهر موچش در گذشته نیز دارای مدنیت و شهر نشینی و اصالت زیادی می‌باشد، همچنین موچش در سال ۱۳۷۹ به عنوان شهر انتخاب گردید که جمعیت داخل شهر موچش نزدیک به ۴ هزار نفر است.

شهردار موچش بیان کرد: با توجه به تصمیمات و اقدامات و ارتباطاتی که با تهران داشتیم تا به این لحظه در طول این مدت حتی یک روز هم بدهکاری برای شهر به وجود نیاورده ایم.

ساعد موچشی اضافه کرد: بنده به عنوان یک شهردار به صورت ۲۴ ساعته شهردار می‌باشم، زیرا که در شهر‌هایی که جمعیت کمی دارند کار کردن دائمی و همیشگی می‌باشد و خود مردم هم در هر لحظه در کنار مسئولی هستند که عملکرد مثبت و سازنده‌ای در سازندگی شهرشان داشته باشد و این مهم است که شهردار برای مردم شهرش کار کند.

شهردار موچش در خصوص تفرجگاه پیر وی عنوان کرد: این پارک و تفرجگاه به مساحت ۱۰ هکتار می‌باشد که فضایی دلنشین و زیبا را به شهر موچش داده است، با احداث این تفرجگاه و پارک‌های داخل شهر موچش سرانه فضای سبز شهر به موچش به ازای هر یک نفر سی متر می‌باشد که از سرانه‌ی کشوری (۱۲ متر به ازای هر یک نفر) بسیار بیشتر است.

هوشنگ ساعد موچشی در مورد اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری و شورای شهر موچش خاطر نشان کرد: عملکرد قابل قبولی در خصوص شهر موچش داشته ایم که میتوان اشاره کرد به احداث و اجرا و ساماندهی پارک ورودی و خروجی شهر به متراژ یک هکتار، احداث پارک و تفرجگاه ۱۰ هکتاری پیر وی، اجرای فاز اول و دوم خیابان کارگر به اندازه ۱۸ هزار متر مربع، پیاده رو سازی ۲ هزارمتر مربع، خرید یک دستگاه ماشین حمل زباله به صورت مکانیزه که مجموع ماشین آلات حمل زباله به ۲ دستگاه افزایش پیدا کرده است.

شهردار شهر موچش افزود: ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه جاری شهرداری بوده و ۸۰۰ میلیون تومان نیز هزینه عمرانی شهرداری در یک سال اخیر بوده است.

ساعد موچشی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: رمز ماندگاری شورای شهر موچش و شهرداری آن عملکردشان است و این عملکرد برای مردم دارای خیر و منفعت می‌باشد، مردم شهر موچش پا به پای مسئولی که برایشان قدمی مثبت بردارد خواهند ماند و حرکت میکنند.

هوشنگ ساعد موچشی شهردار موچش در پایان سخنان خود گفت: از دولت مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین آیت الله رییسی انتظار گام‌های مثبت در شهر موچش را داریم، زیرا که دولت‌های قبل حرکت مثبتی انجام ندادند، اما امیدواریم که مشکلات موجود شهر موچش رفع شود و مسئولان در حد توان خود به مردم خدمت رسانی کنند.
منبع: تابناک
برچسب ها: کردستان ، موچش ، شهردار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار