معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان گفت: امروز با تلاش نجاتگران تیم سیلاب امداد و نجات شهرستان سقز دو جوان از آب‌های خروشان زرینه رود سقز نجات یافت.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰ 05 April 2022

به گزارش تابناک کردستان مهدی خوش قدم افزود: طی تماس مردم و آتش نشانی به جمعیت هلال احمر شهرستان سقز، در خصوص احتمال غرق شدگی دو جوان در رودخانه زرینه رود سقز، نجاتگران تیم سیلاب هلال احمر و نجاتگران پایگاه امداد و نجات صاحب این شهرستان به محل اعزام شدند.

خوش قدم بیان داشت: طی عملیات ۲ ساعته و با تلاش نیرو‌های امدادی هلال‌احمر، دو جوان حدودا ۳۳ و ۳۵ ساله از آب‌های خروشان زرینه رود سقز نجات یافتند.

وی تصریح کرد: همزمان با انجام عملیات نجات با عوامل اورژانس نیز هماهنگی شد و پس از خارج کردن دو جوان از رودخانه، جهت انجام اقدامات درمانی به اورژانس تحویل داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: متاسفانه مردم بدون اینکه از مهارت کافی برای شنا کردن برخوردار باشند، برای شنا کردن وارد رودخانه‌ها شده و به دلیل فشار آب زیاد، دچار غرق شدگی می‌شوند.

خوش قدم افزود: از شهروندان عزیز خواهشمندیم به هیچ عنوان وارد رودخانه و آب‌های خروشان نشوند و به ظاهر آرام آب توجه نکنند که شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار