حمید رضا بیتا :
مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری-صنعتی بانه مریوان گفت:منطقه ویژه اقتصادی بانه مشتمل بر ۱۰۰ هکتار است که ۳۵ هکتار از این منطقه در ۸۰ قطعه آماده واگذاری است که تاکنون ۴۰ قطعه واگذار شده که ۱۰ قطعه آن به سرمایه‌گذاران خارجی اختصاص دارد.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 10 April 2022

به گزارش تابناک کردستان، حمیدرضا بیتا اظهار داشت: برنامه اصلی این است که پهنه بانه به سایت پیشران در حوزه تولید لوازم خانگی و روشنایی کشور تبدیل شود.
وی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌ها در منطقه بانه گفت: از ۱۰۰ هکتار موجود در این منطقه تاکنون ۳۵ هکتار آماده واگذاری شده و آماده‌سازی ۵۰ هکتار نیز توسط پیمانکار شروع شده است.
مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری-صنعتی بانه مریوان افزود: منطقه ویژه اقتصادی بانه تنها منطقه ویژه اقتصادی است که طرح جامع مصوب دارد.
 بیتا به اقدامات در دست اجرا برای بهبود زیرساخت‌های این منطقه اشاره کرد و گفت: تعریض و چهاربانده کردن مسیر بانه به سیرانبند از جمله این اقدامات است.
وی یادآور شد: برای ساماندهی مرز سیرانبند بانه نیازمند هماهنگی میان دستگاهی در امور مختلف از جمله گمرک، راهداری و پایانه ها، مرز زمینی و گذرنامه هستیم.
 مدیراجرایی منطقه آزاد کردستان اضافه کرد: تهیه طرح جامع و اخذ تاییدیه شورای ساماندهی مرز‌های کشور، سامانه Transhipment کالا، رفع موانع و مشکلات آنسوی مرز، ساماندهی در حوزه ترانزیت مسافر و جذب سرمایه‌گذار از جمله کار‌های زیر ساختی است که تلاش می‌شود بخشی را پیش از تایید طرح جامع به سرانجام برسانیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار