رئیس کل دادگستری استان کردستان خبر داد:
رئیس کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه ۸ هزار و ۷۳۰ متر مربع از اراضی ملی در تعطیلات نوروزی امسال رفع تصرف شد، گفت: ارزش اراضی رفع تصرف شده بیش از ۳۹ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۱۰۳۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ 11 April 2022
به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: دستگاه قضایی استان کردستان در ایام تعطیلات نوروز امسال با تعیین کشیک ویژه و نظارت مستمر و دقیق، مقابله با تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی در استان را با جدیت پیگیری نموده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: از تاریخ ۲۶ اسفندماه سال ۱۴۰۰ لغایت ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱، در شهرستان‌های سنندج و سقز، با متصرفان اراضی ملی برخورد قاطع صورت گرفت و ۸ هزار و ۷۳۰ مترمربع از این اراضی به بیت المال بازگشت که ارزش ریالی این اراضی بیش از ۳۹ میلیارد ریال بوده است.
وی مکان بروز این تصرفات را در حوزه سنندج در روستا‌های آساوله و دولت آباد و روبروی بهشت محمدی و در حوزه سقز در خیابان استاد شیرازی ذکر کرد و افزود: عوامل این تصرفات غیرمجاز در ایام نوروز قصد اقدام به ساخت وساز غیرمجاز در این مکان‌ها را داشتند که خوشبختانه با ورود دستگاه قضایی و با همکاری یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان از تصرفات آن‌ها جلوگیری شد.
حجت الاسلام حسینی با تاکید بر رعایت قانون و حقوق مردم بیان داشت: شورای حفظ حقوق بیت المال با تمام توان خود از حقوق بیت المال دفاع می‌کند و درضمن اقدامات این شورا باید به گونه‌ای صورت پذیرد که منجر به تضییع حقوق یا اموال مردم نشود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار