شهردار جدید دیواندره که کمتر از یک ماه است به عنوان سرپرست شهرداری این شهر منصوب گردیده است از اقدامات در دست اجرای شهری این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴ 12 April 2022
به گزارش تابناک کردستان، پویا خداکرم زاده سرپرست شهرداری دیواندره اظهار داشت: مجموعه شهرداری دیواندره از ۲۵ روز گذشته و قبل از آغاز سال جدید اقدامات مختلفی را انجام داده است.

سرپرست شهرداری دیواندره اضافه کرد: از جمله این اقدامات میتوان به، لکه گیری آسفالت خیابان‌ها، بازسازی و نصب المان‌های نوروزی، خط کشی معابر و بازسازی و احیای فضا‌های سبز شهر دیواندره اشاره کرد.

پویا خداکرم زاده سرپرست شهرداری دیواندره گفت: شهر دیواندره از سال ۱۳۴۰ دارای شهردار است و در زمان دوران دفاع مقدس دو شهید به نام‌های شهید حمید محمدی و شهید احسان باقری که در مدت‌های مختلف به عنوان شهردار این شهر به مردم خدمت رسانی کرده اند.

پویا خداکرم زاده بیان کرد: و پروژه‌هایی که درست اقدام و اجرای آن‌ها در سال جدید می‌باشیم، ادامه خیابان ۳۶ متری در خیابان ساحلی، مسیر ترانزیتی به سمت خروجی سقز و پروژه دیگر تپه شیر علی می‌باشد که در چند روز آینده در دست اجرا قرار خواهند گرفت.

خداکرم زاده افزود: در خصوص کارخانه ساخت قطعات بتنی نیز توانسته ایم برای شهروندان دیواندره‌ای درآمدی پایدار ایجاد کنیم و فروش محصولات این کارخانه تا کنون در سطح استان می‌باشد.

سرپرست شهرداری دیواندره در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ، عنوان کرد: در حوزه فرهنگی نیز برگزاری جشنواره شعر و شاعری می‌باشد که در این زمینه بزرگمردان زیادی در دیواندره داشته ایم، برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز دیواندره است، همچنین برگزاری پیک شادی و ایجاد شور و نشاط و هیجان در بین مردم از جمله این اقدامات است.

خدا کرم زاده ادامه داد: در خصوص بحث فضای سبز نیز احیای چندین فضای سبز در نقاط مختلف دیواندره و ایجاد پارک محله‌ای می‌باشد، همچنین در خصوص معابر نیز به لکه گیری آسفالت خیابان‌ها و خط کشی معابر و جدول کاری و نیز در خصوصی دو میدان شورا و معلم نیز در بین نخبگان جوان دیواندره‌ای فراخوانی را منتشر کرده ایم که انشالله برای طراحی این المان‌ها به بهترین نحو ممکن این عزیزان بتوانند فعالیت داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار