استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: وظیفه سنگین همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه اداره کل میراث فرهنگی استان، معرفی هرچه بهتر آن به جهانیان است.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ 17 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه «بهمن امیری‌مقدم» در مراسم افتتاحیه همایش بین المللی «هورامان» ثبت جهانی، فرهنگ و توسعه پایدار که در دانشکده ادبیات دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، ثبت جهانی منطقه بسیار زیبا و بکر هورامان را برای استان و کشور بسیار ارزشمند دانست و با قدردانی از بانیان این کار بزرگ، افزود: وظیفه سنگین همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه اداره کل میراث فرهنگی استان، معرفی هرچه بهتر آن به جهانیان است.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که کرمانشاه چهره زیبا و سینه ستبر ایران اسلامی است، افزود: چهره کرمانشاه با وجود چهار فصل بودن و مناظر طبیعی بکر واقعا زیبا است و در زمان جنگ تحمیلی واقعا سینه ستبر کشور بود و ما باید این سخنان مقام معظم رهبری را با معرفی زیبایی‌های استان تفسیر عملی کنیم.

امیری‌مقدم تاکید کرد: کرمانشاه را با خوب معرفی کردن باید مقصد گردشگران داخلی و خارجی کنیم و در این راستای باید کیفیت رفتار و برخورد با گردشگران، کیفیت ارایه خدمات به گردشگران در هتل‌ها و پذیرایی‌ها مانند سرویس دهی، تنوع غذایی، زیرساخت‌هایی مانند پایانه‌ها و راه‌های موصولاتی را نیز باید ارتقا دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار