مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: تسهیلات ١۵٠ میلیون تومانی به خانواده شهدا و ایثارگران تعلق می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ 10 November 2022

خسرو شهیدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص اعطا وام و تسهیلات به خانواده شهدا و جانبازان، اظهار کرد: این تسهیلات به جامعه هدف بیکار اعم از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات برای جانبازان ۲۵ تا ۷۰ درصد در نظر گرفته شده، افزود: خواهر و برادران شهدا جز اولویت هستند و همسرِ بدون حقوق نیز امکان بهره مندی از این تسهیلات را دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ادامه داد: بازپرداخت این تسهیلات ۷ ساله و قرض الحسنه است.

وی در خصوص بازه زمانی پرداخت این تسهیلات به متقاضیان تصریح کرد: زمانی که نقدینگی اعتباراتی که به این تسهیلات تخصیص داده شده، تامین شود پرداخت آن به متقاضیان هم انجام می‌شود که احتمالا تا تخصیص بودجه سال آینده یعنی شهریور ماه خواهد بود.

وی با اشاره به ارائه سایر تسهیلات به خانواده شهدا و جانبازان، تشریح کرد: به فرزندان جانباز زیر ۲۵ درصد از طریق مشاغل خانگی و بنیاد برکت تا ۱۰۰ میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد که شرایط خاص خود را دارد.

شهیدی تاکید کرد: شرایط پرداخت این تسهیلات این است که متفاضیان وام نگرفته باشند، بیکار باشند جانباز زیر ۲۵ درصد باشند و جواز کسب یا مشاغل خانگی داشته باشند، به این ترتیب به اداره کار معرفی و وامشان را دریافت می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار