استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: مراقبت از نسل آینده در فضای تربیتی مناسب لازمه گسترش جهاد تبین توسط اساتید دانشگاه‌ها است.
کد خبر: ۱۱۰۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ 09 May 2023

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی کوشا عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه کردستان اظهار کرد: ابعاد جنگ ترکیبی ابعاد پیچیده و گسترده‌ای است که شناخت لایه‌های آن بسیار سخت و دشوار بوده و بهتر است مراقبت از نسل آینده در فضای تربیتی مناسب مورد توجه قرار گیرد.

 

زارعی کوشا افزود: دشمن امروز با بی‌هویت کردن اصالت تاریخی و فرهنگی پیشینیان سعی می‌کند تا نسل آینده را متناسب با افکار و اندیشه‌های مسموم خود هدایت کرده اما ضرورت دارد اساتید زمینه جهاد تبین و تعالی دانشجویان را در شایسته‌ترین مناسب کشور فراهم کنند.

 

وی ادامه داد: در فضایی که درگیر القائات رسانه‌ای هستیم کار و مجاهدت اساتید گروه معارف در آگاهی‌بخشی به دانشجویان از ارزش ویژه و خاصی برخوردار است.

 

وی تصریح کرد: متأسفانه دشمن نسل جوان ما را هدف قرار داده است و اساتید دانشگاه در پیدا کردن هویت گمشده نسل جوان نقش دارند و باید برای این مهم تدابیری اساسی بیندیشند.

 

استاندار کردستان با بیان اینکه کاری که توسط اساتید دانشگاهی در حوزه معارف صورت می‌گیرد در واقع دفاع از اسلام ناب محمدی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است، افزود: به اندازه‌ای روی مسائل مالی و دستمزد معلمان و اساتید متمرکز شده‌ایم که جایگاه واقعی آنان را فراموش کرده‌ایم و این در واقع ظلم به معلمان و اساتید است.

 

در این جلسه با حضور استاندار کردستان از اساتید گروه معارف تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار