رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: یک فقره پرونده حقوقی با موضوع‌های «تقسیم ترکه»، «مطالبه اجرت المثل» و «مطالبه خسارت» که منجر به تشکیل ۴ فقره پرونده دیگر در دادگستری کامیاران شده بود، با تلاش و کوشش صلح یاران ستاد صبر شهرستان کامیاران با صلح و سازش مختومه شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸ 08 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی، امروز دوشنبه (۲۰ فروردین) در این خصوص به رسانه‌های استان اعلام کرد که این پرونده در قالب پویش «به احترام حضرت علی (ع) می‌بخشم»، به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد تومان و با پیگیری‌های مکرر ۳ نفر از صلح یاران ستاد صبر این شهرستان، با صلح و سازش مختومه و شکات نسبت به تمام پرونده‌های جریانی رضایت خود را اعلام کردند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: ارجاع پرونده‌هایی با قابلیت صلح و سازش توسط قضات به صلح یاران، در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه انجام می‌شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی هیئت‌های صلح استان در حل و فصل دعاوی و اختلافات از طریق صلح و سازش، این دسته از اقدامات را در ترویج فرهنگ اسلامی مصالحه و گذشت در جامعه موثر دانست و بر استمرار این فعالیت‌ها در استان کردستان تاکید کرد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار