توجه به امور رفاهی کارگران کردستانی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: ۱۲ هزار متر زمین برای احداث مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران سقز اختصاص یافته که در صورت تامین بودجه بزودی شاهد احداث آن خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۱۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 03 July 2023

به گزارش تابناک کردستان، فرزاد پیشکاری روز دوشنبه در اولین نشست هیات امنای مجموعه های ورزشی کارگران کردستان اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان کردستان، ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و آماده سازی مجموعه فرهنگی ورزشی بهاران سنندج و ۲ میلیارد تومان نیز برای مجموعه فرهنگی ورزشی مریوان اختصاص یافت.
وی افزود: مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران بهاران سنندج در چهار پروژه، زمین چمن مصنوعی، مجموعه سرپوشیده چند منظوره و هتل و استراحتگاه کارگران در زمینی به مساحت ۳۶ هزار متر مربع در حال خدمت رسانی به جامعه کارگری و مردم سنندج است و امیدواریم با تلاش شبانه روزی و کار جهادی استخر و هتل این مجموعه در سالجاری به بهره برداری برسد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ادامه داد: در استان چهار مجموعه ورزشی کارگری در شهرستان‌های سنندج، مریوان، بیجار و قروه سالانه خدمات فرهنگی، ورزشی و تفریحی به کارگران و خانواده های کارگری ارائه می دهند.
پیشکاری یادآور شد: در تلاش هستیم با رایزنی های صورت گرفته، در سایر شهرستان های استان نیز مجموعه های فرهنگی ورزشی کارگری راه اندازی کنیم.
وی با بیان اینکه کارخانه‌های استان را مکلف به تامین محیط مناسب برای ورزش کارگری کرده‌ایم، افزود: وزارت کار اهتمام جدی در بحث ورزش کارگری و نشاط و شادابی جامعه کار و تولید دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار