مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: گاز رسانی به ۱۴۷ روستا در کرمانشاه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ 10 August 2023

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز و هزینه‌ شده برای گاز رسانی ۱۳۴ واحد صنعتی حدود ١٧٠ میلیارد ریال است که در مجموع چهار هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال برای گاز رسانی به ۱۳۴ واحد صنعتی و ۱۴۷ روستا اختصاص داده شده است.

وی افزود: با گاز رسانی به این روستاها ضریب نفوذ گاز رسانی به بخش روستایی را به حدود ۹۳ درصد خواهیم رساند و تعداد شهرهای گاز دار هم ۳۳ شهر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: در خصوص واحدهای صنعتی نیز در راستای شعار سال با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، گاز رسانی به واحدهای صنعتی در رأس اقدام است که مطابق برنامه تمامی واحدهای صنعتی را تا پایان سال گاز رسانی خواهیم کرد.

این مسئول در ادامه گفت: بهای گاز مصرفی در سال جاری افزایش پیدا کرده و تخفیفاتی در این زمینه نداریم و اگر خانوارها بهینه مصرف نکنند، با افزایش بهای گاز مواجه خواهند شد لذا از مردم تقاضامندیم که به فکر بهینه‌سازی مصرف باشند.

انتهای پیام/ ل

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار