تابناک هرمزگان- این مراسم با حضور واقف گرانقدر ، پدر آب ایران، حاج اکبر ابراهیمی ، استاندار هرمزگان، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور،فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی، فرماندهان نواحی، ائمه جمعه و جمعی از فرمانداران، مدیران استانی، بخشداران و مردم دهستان درپهن برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 21 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: این مجتمع آبرسانی به سه روستای درپهن،اسلام آباد و روستای شهید جعفری با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید .

صادقی در توضیح اقدامات انجام شده در راستای آماده شدن این پروژه های آبرسانی، عنوان کرد: در این راستا اجرای بیش از ۱۹ کیلومتر خط انتقال آب، اصلاح شبکه ،توسعه شبکه و ایجاد ۱ باب مخزن ذخیره به گنجایش۲۰۰ متر مکعب ، عملیاتی شده است.

سرهنگ پاسدار اصغرصادقی خاطرنشان کرد : با بهره برداری از این پروژه‌ها، جمعیتی بالغ بر۵۲۰خانوار در دهستان درپهن از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار شدند.

اصغرصادقی در ادامه افزود: این پروژه توسط بنیاد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان و همکاری دهیاری ها و شورای اسلامی و باهمت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد هرمزگان(ع) انجام شده است.

انتهای پیام//

برچسب ها: آبفای هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار