کد خبر: ۱۱۳۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 25 November 2023

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک عنوان کردند: بسیج به معنای حضور فعال و صادقانه در میدان و عرصه‌های مختلف است و در این عرصه، صحنه‌های بی‌بدیلی از امید، خدمت، ایثار، مهربانی، دفاع، همدلی، اتحاد و ایمان بسیجیان خلق می‌شود.

به گزارش ایرنا در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی که نسخه‌ای از آن روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: حضور گسترده اقشار مختلف در بسیج مردمی نشان از نهادینه شدن این سازمان نه تنها در بین مردم ایران بلکه همه دغدغه‌مندان مبارزه با استکبار جهانی است.

این پیام می افزاید: تلاش‌های شبانه روزی و جهادی در تمام وقایع و اتفاقات از جمله همه‌گیری کرونا، سیل و زلزله برای یاری رساندن به مردم آسیب دیده و حضور گسترده بسیجیان فداکار در خلق حماسه‌های سیاسی، دینی و تلاش در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و اجتماعی برای پیشبرد اهداف مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مایه امید ملت است.

در بخشی از این پیام آمده است: هنگامی که معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران با بینش وسیع خویش نهاد مقدس بسیج را بنیانگذاری کردند، نیک می‌دانستند که این تفکر در دل هر انسان آزاده‌ای ریشه خواهد دوانید.

این پیام می افزاید: امروز شاهد به وجود آمدن نیروهای مقاومت در سطح جهان هستیم که با الگوپذیری از تفکر بسیج مردمی ایران در دفاع از حق، انسانیت و آزادی و مبارزه با جریان باطل ایجاد شده‌اند.

در بخش پایانی این پیام ذکر شده است: اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، این هفته را به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان ولایتمدار استان شهید پرور سیستان و بلوچستان تبریک عرض کرده، از خداوند متعال عزت و سربلندی روزافزون ملت ایران اسلامی و شجره طیبه بسیج را در راستای تحقق آرمان های رفیع امام راحل(ره) در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مسألت داریم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار