مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از برخورد قاطع این سازمان با قاچاقچی خودرو و کشف کالای قاچاق در شهرستان سقز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ 09 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، حسین رحیمیان اظهار داشت: پرونده مباشرت در قاچاق کالا به ارزش ۴۴ میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سقز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: شعبه با توجه به محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد گمرکی، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط خودرو کشف شده، متهم را به پرداخت ۴۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان سقز در محور ایست بازرسی، خودرو تویوتا هایلوکس را توقیف نموده و بعد از بازرسی مشخص شد پلاک مربوط به یک دستگاه خودرو ۲۰۶ مشکی رنگ است که پرونده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سقز ارسال کردند.

وی با اشاره به بررسی این پرونده در تعزیرات حکومتی سقز، عنوان کرد: رای پرونده صادر شده و متهم نیز به پرداخت وجه محکوم شد.

رحیمیان با اشاره به برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با هر گونه تخلف در حوزه‌های قاچاق کالا و تخلفات صنفی و بهداشتی، افزود: تعزیرات حکومتی تلاش می‌کند که با بررسی دقیق و بر اساس قانون با هر گونه تخلفی در این بخش‌ها برخورد نماید.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار