مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام؛
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام از برگزاری سومین دوره استانی و اولین دوره منطقه‌ای سوگواره شعر «طلوع سرخ» در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 12 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سمیه حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: سومین دوره استانی و اولین دوره منطقه ای سوگواره شعر «طلوع سرخ» در سطح استان‌های ایلام، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان برگزار می‌شود.

وی موضوع این سوگواره را سردار سلیمانی، شهدای مدافع حرم و مقاومت غزه و جنایت صهیونیست‌ها اعلام و افزود: علاقمندان می‌توانند اشعار خود را در قالب‌های سنتی شامل  تمام قالب‌های کلاسیک، نو شامل نیمایی، سپید و آزاد ارسال کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام بخش ویژه این سوگواره را مربوط به زبان‌ها و گویش‌های بومی استان ایلام اعلام و تاکید کرد: علاقمندان می‌توانند آثار را به صورت فایل PDF یا WORD با فونت B Nazanin (سایز ۱۴ ) از طریق پیام‌رسان‌های بله، ایتا به شماره ۰۹۱۸۹۴۲۳۲۰۷ ارسال و یا به صورت چاپ شده به نشانی ایلام، میدان دفاع‌ مقدس، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، واحد فرهنگی تحویل دهند و یا به نشانی الکترونیک Cheraghi.ali۱۳۷۰@gmail.com ارسال کنند.

حیدری با تاکید بر اینکه درج مشخصات کامل به همراه اثر شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام شهرستان و شماره تماس الزامی است، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ است و اختتامیه نیز ۲۵ بهمن برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: بخش‌های شعر سنتی و شعر نو هر کدام  ۳ نفر برگزیده و  ۲ نفر تقدیری و در بخش شعر بومی از هر گویش یک برنده اعلام خواهد شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار