با هدف «ترویج روح امید در میان نوجوانان»؛
دومین همایش ویژه نوجوانان دختر در کرمانشاه با هدف ایجاد امید در زندگی در اداره کل کتابخانه های عمومی برگزار شد. 
کد خبر: ۱۱۴۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 12 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، دومین همایش بزرگ نوجوانان ویژه دختران با عنوان «امیدوارم، فاتح قله ها منم» با حضور نوجوانان دختر در سالن کتابخانه عمومی امیرکبیر کرمانشاه برگزار شد.

 

این همایش با حضور نوجوانان دختر، با سخنرانی محسن گل محمدیان، دکتری روانشناسی و عضو هیات علمی دانشگاه رازی و رضا کریمی، معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه و با معرفی کتاب «هدهد سفید» توسط آرزو قنبری برگزار شد. 

 

این مسابقه با اجرای برنامه‌های متنوع و مسابقه، در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امیرکبیر کرمانشاه برگزار شد و در پایان این برنامه از برگزیدگان نوجوان در حوزه های فرهنگی ورزشی و کتابخوانی استان قدردانی شد.

 

همایش نوجوانان دختر با هدف ایجاد امیدافرینی

 

رضا کریمی، معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: این همایش از سلسله برنامه‌های فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان است که با هدف ایجاد امیدآفرینی در بین نوجوانان و جوانان با عنوان «امیدوارم، فاتح قله ها منم» برگزار شد.

 

وی در ادامه به معرفی کتاب میاندار پرداخت و افزود: کتاب «میاندار»، به قلم احمد مصطفایی، روایت هایی از فرمانده بسیجی خستگی ناپذیر و پرتوان «حاج محمد طالبی»، از کودکی تا بعد از جنگ است. 

 

معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: بسیاری از لحظات شهادت تلخ و مظلومانه و خاطرات تلخ و شیرین و رنج های دوران جراحت همراه با بزنگاه های معنوی در کتاب دیده می‌شود و اطلاعات زیادی از شهدا و رزمندگان کرمانشاهی در اختیار خواننده قرار می‌دهد. 

 

گفتنی‌ است در راستای بزرگداشت سال‌های دفاع مقدس در کرمانشاه و تکریم رزمندگان به ویژه راوی و به منظور ترویج این کتاب خواندنی، چند نسخه به تعداد کتابخانه های عمومی خریداری و توزیع شده است و به زودی مسابقه کتابخوانی از این کتاب برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار