با مشارکت خانه مطبوعات صورت گرفت؛
اختتامیه دومین سوگواره عکس مشعل در قم با مشارکت خانه مطبوعات، شبکه هدهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹ 23 December 2023

به گزارش تابناک قم، اختتامیه دومین سوگواره عکس مشعل شامگاه شنبه دوم دی ماه با حضور ریس شورای اسلامی شهر مقدس قم، مدیرخانه مطبوعات، مدیرکل نهاد کتابخانه های استان، پیرغلامان و اعضا هیات نجفی های مقیم قم و جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در سالن خانه فرهنگ و هنر ملل برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر قم در این آیین گفت: بسیار خوشحالیم که اینگونه مراسمات با خلاقیت و ابتکار عمل ارتباط خوبی میان هنر و هیات ایجاد کرده اند چرا که هیات به عنوان رسا ترین رسانه در بین جوانان و نوجوانان تاثیر دارد و امروز که درگیر مقابله با دشمن هستیم‌این‌ اقدامات قطعا تاثیر گذار و مهم می باشد.

احمد ظهرابی، دبیر سوگواره عکس مشعل در این آئین گفت: این سوگواره که همراه با آیین مشق شمشیر هم همراه بود، با استقبال بسیار خوب اصحاب هنر و رسانه و همچنین جامعه عکاسان مواجه گردید و شاهد ارسال ۴۵۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره بودیم.

وی ادامه‌ داد: در این سوگواره با چهار مرحله داوری توانستیم حدود ۴۰ عکس را برای نمایشگاه و ۳ اثر را جهت تقدیر و آثار برتر انتخاب کنیم.

همچنین در ادامه این مراسم از پوستر سومین دوره سوگوار عکس مشعل نیز رونمایی شد.

امیرمسعود عربشاهی، علیرضا لطیفی و محمد وحدتی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی و تندیس و لوح سپاس این سوگواره را دریافت کردند.

 همچنین از محمدعلی جلالی، حمید عابدی، عباس فرامرزی، حسین یاراحمدی و علی‌اصغر یوسفی به عنوان نفرات برگزیده تجلیل به عمل آمد.

در ادامه از ندا رسولی‌کیا به عنوان شایسته تقدیر در بخش عکس موبایلی تقدیر شد.  

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار