معاون عمرانی فرماندار پاوه با اشاره به ضرورت کاهش دعاوی مربوط به مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: طرح کاداستر در پاوه تا پایان سال جاری باید پایان یابد.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 14 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، سالم مصطفایی صبح یکشنبه در جلسه کارگروه رفع تداخل و ستاد کاداستر شهرستان پاوه اظهار کرد: بنا به جمع بندی انجام شده از ۵۰ پلاک اصلی شهرستان پاوه که مشمول رفع تداخل هستند تاکنون رفع تداخل ۹ پلاک اصلی انجام و نهایی و به تأیید کمیسیون استان رسیده و ۱۰ پلاک در شهرستان انجام و به کمیسیون استان ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ملاک انجام رفع تداخل تفسیر عکس‌های هوایی دهه ۴۰ است به دلیل عدم وجود و دسترسی به این عکس‌ها مراحل رفع تداخل سایر پلاک‌ها تا کنون انجام نشده است.

معاون عمرانی فرماندار پاوه تصریح کرد: لازم است با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی و برای کاهش دعاوی مربوط به مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی، ایجاد توسعه پایدار و رونق کسب و کار و تولید در اراضی روستایی همه دستگاه‌ها بایستی برای اجرای تکالیف مشخص شده و عمل به دستور العمل‌های ابلاغی پای کار باشند و تا پایان سال آتی قانون جامع حد نگار در اراضی کشاورزی به پایان رسیده باشد.

مصطفایی همچنین در خصوص عدم وجود عکس‌های هوایی دهه ۴۰، گفت: در این خصوص مکاتبات و توجیهات لازم برای طرح در ستادهای استانی رفع تداخل و کاداستر که با ریاست رئیس کل دادگستری استان و مدیران کل ادارات مرتبط تشکیل می‌شود به عمل آمده و به امید خدا به دنبال راه حل‌هایی برای از سر گیری روند کارگروه‌ها در شهرستان تا حصول نتیجه خواهیم بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار