مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت: گمرکات استان کرمانشاه آمادگی لازم برای حمایت از طرح دانش بنیان جی.تی.پی.پی اسلام‌آباد غرب دارد.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 18 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده، در جریان بازدید مدیرکل گمرک کرمانشاه از طرح دانش بنیان جی.تی.پی.پی پتروشیمی اسلام‌آباد غرب اظهار کرد: در جریان بازدید از پتروشیمی اسلام آباد غرب، ارائه تسهیلات و خدمات گمرکی به واحدهای تولیدی و روانسازی تشریفات گمرکی قطعات و تجهیزات خط تولید آنان را از وظایف کاری گمرکات استان‌ مطرح کرد.

وی افزود: مجموعه گمرکات استان کرمانشاه آماده حمایت و همکاری لازم برای پیشبرد طرح دانش بنیان جی.تی.پی.پی پتروشیمی اسلام‌آباد غرب است و در راستای تسهیل و روانسازی تشریفات گمرکی قطعات و تجهیزات خط تولید این واحد توان خود را به کار خواهد بست.

در این بازدید که با هدف پشتیبانی و حمایت از واحدهای تولیدی برگزار شد، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه و هیأت همراه ابتدا بازدیدی از بخش‌های در حال ساخت این پتروشیمی داشتند و در ادامه در جلسه‌ای با حضور مدیرکل گمرک پرویزخان، مدیر گمرک خسروی، معاونین حراست و توسعه مدیریت و منابع حوزه نظارت گمرکات استان و اعضاء هیات مدیره پتروشیمی اسلام آباد غرب، مسائل و موضوعات کاری این واحد مورد بررسی قرار گرفته شد.

در این جلسه اعضاء هیات مدیره شرکت پتروشیمی اسلام آباد غرب ابتدا شرحی از فعالیت‌ها و کارنامه کاری مجموعه خود را مطرح و در ادامه ضمن اشاره به موضوعات و مسائل مرتبط با حوزه گمرکی، خواستار تسریع و تسهیل در انجام تشریفات گمرکی کالاهای مواد اولیه خود برای استفاده و پیشبرد روندکاری خود را داشتند.

در این جلسه مدیرکل گمرک کرمانشاه پس از استماع نظرات حاضرین در جلسه، آمادگی گمرکات استان برای تسهیل و روانسازی تشریفات گمرکی قطعات و تجهیزات خط تولید این شرکت در چارچوب قوانین و مقررات گمرکی را اعلام داشت.

گفتنی است طرح دانش بنیان جی.تی.پی.پی پتروشیمی اسلام‌آباد غرب با طراحی و دانش ایرانی در حال طی نمودن مراحل ساخت خود است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار