سرپرست فرمانداری بانه گفت: ترویج قدردانی از زحمات فرهنگیان باید در اولویت قرار بگیرد چراکه آنها با تجربه‌های خود بازوهای مشورتی و اجرایی در شهرستان هستند.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 18 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، احسان درویشی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه اظهار داشت: بستر‌های لازم برای ارائه پیشنهادات، انتقادات و گلایه‌های فرهنگیان باید فراهم شود و از ظرفیت‌های آن‌ها که با کانون جمعیتی در ارتباط هستند، بهره بگیریم.

وی گفت: باید در جلسات موضوعاتی طرح شود که نتیجه‌بخش باشد بحث‌های عمرانی، ابنیه‌ها، کاربر‌ها و سرانه در دستور کار جلسات آینده قرار بگیرد و از همه منابع درآمدی در این زمینه استفاده کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه اضافه کرد: پیشنهاداتی که در جلسات ارائه می‌شود باید راهبردی باشند و از هم‌فکری و هم‌افزایی همگانی بهره ببریم.

درویشی با اشاره به برگزاری همایش یکصدمین سالگرد فعالیت آموزش و پرورش در بانه، خاطرنشان کرد: باید قدمت مراکز آموزشی شهرستان بانه را با سایر شهرستان‌ها و استان‌های همجوار مقایسه کنیم و به عنوان یک نقطه مثبت در نظر بگیریم.

وی عنوان کرد: نشست با مدیران با تفکر انتقادی و پرسش و پاسخ با موضوع آزاد و با رعایت چهارچوب‌ها برگزار شود.

سرپرست فرمانداری بانه گفت: ترویج قدردانی از زحمات فرهنگیان باید در اولویت قرار بگیرد چراکه آن‌ها با تجربه‌های خود بازو‌های مشورتی و اجرایی در شهرستان هستند.

درویشی اظهار داشت: آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم برنامه‌ریزی دهه مبارک فجر است و سایر برنامه‌های مشترک هم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و ظرفیت ادارات دیگر شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک کار فراشهرستانی است با برنامه‌ریزی عملیاتی از ظرفیت‌های استانی و ملی استفاده می‌کنیم و یک المان بسیار مناسب در شان و منزلت مردم شهرستان در پارک پانزده خرداد ایجاد می‌شود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار