مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: مردم باید محور اصلی برنامه‌های دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب قرار گیرند.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 22 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام سعید عسکری ظهر امروز در نشست کمیته تقریب مذاهب ستاد دهه فجر استان کردستان اظهار کرد: امروز بخشی از جهان اسلام درگیر با اشغالگران و مشغول جنگ با رژیم صهیونیستی و اربابان آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰‌ها هزار انسان بی‌گناه که ۱۲ هزار آن کودکان هستند امروز به دست صهیونیست متجاوز در غزه به شهادت رسیده است و کشور‌هایی که در اکثر نقاط دنیا چشم خود را به روی این تجاوز بسته و سکوت کرده‌اند در این ظلم شریک هستند.

وی افزود: برای همگان مشخص است که پشت پرده تمام ظلم و ستم‌هایی که اسرائیل به مردم فلسطین روا می‌دارد دول استکباری و در راس همه آن‌ها آمریکا جهانخوار قرار گرفته است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ادامه در مورد اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: قطعا همه دستگاه‌ها و حوزه‌ها برای ایام دهه فجر برنامه‌های خاص دارند و در کمیته تقریب مذاهب ستاد دهه فجر استان دنبال اجرای برنامه‌های کمیته‌ای هستیم.

عسکری خاطرنشان کرد: خارج از برنامه‌های مدون ادارات باید به سمت و سوی اجرای برنامه‌های مشارکتی و مردمی بریم که البته این رویه را در برنامه‌های هفته وحدت دنبال کردیم.

وی با بیان اینکه این کمیته دنبال اجرای برنامه‌هایی با محوریت مردم و وحدت است، گفت: مردم باید محور اصلی برنامه‌های دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب قرار گیرند.

وی اضافه کرد: دو موضوع مهم انتخابات و شرایط جبهه مقاومت در تدوین و اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید مد نظر قرار گیرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: دشمن از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز توطئه‌های زیادی علیه کشور ما اجرا کرده است و همواره به واسطه درایت امامین انقلاب و حضور در صحنه مردم تمام این هجمه‌ها نقش برآب شده است.

وی گفت: دشمن امروز به صورت جدی برای انتخابات پی رو برنامه‌ریزی کرده و تمام توان خود را پای کار آورده است.

عسکری عنوان کرد: دشمن برای ایجاد بی‌انگیزگی و تزریق ناامیدی در جامعه ما طی چند سال اخیر از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای استفاده کرده و در تلاش برای عدم حضور ملت ایران پای صندوق‌های رای است و در این راستا دست به هر نوع سم‌پاشی و تخریبی می‌زند.

وی با تاکید براینکه هوشیاری و بصیرت و تبیین هجمه‌های دشمنان گفت: امروز بیش از هر زمانی به جهاد تبیین نیاز داریم دشمن از حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای می‌ترسد چرا که حضور پرشور مردم ضمن نشان دادن مقبولیت نظام برش ما را در عرصه‌های بین‌المللی بیشتر خواهد کرد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار