مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با اجرایی شدن 2 هزار و ۲۷۶ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان ۲۱ هزار و ۹۶۸ نفر اشتغال در این استان تثبیت شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ 23 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، بختیار خلیقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان ویژه شهرستان سقز برگزار شد، گفت: از مجموع برگزاری ۲۰۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان یک‌هزار و ۸۶۴ پرونده در قالب ۳ هزار و ۲۹۹ مصوبه رسیدگی شده که تاکنون بیش از ۶۹ درصد این مصوبات اجرایی شده و مابقی به دلیل پیچیده بودن فرایند رسیدگی در دست پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین مصوبات أخذ شده و انجام شده در کارگروه تسهیل مربوط به مسائل بانکی واحد‌های تولیدی، خدماتی، کشاورزی و گردشگری است.

وی افزود: با اجرایی شدن ۲ هزار و ۲۷۶ مصوبه در تعداد جلسات ذکر شده تاکنون تعداد ۲۱ هزار و ۹۶۸ نفر اشتغال تثبیت شده که با اجرای کامل مصوبات این رقم ۲۳ هزار و ۸۹۰ نفر افزایش خواهد یافت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: موضوعات طرح توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیجار و سقز، تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی سقز، رسیدگی و أخذ مصوبه برای ۱۶ واحد تولیدی مشکل دار استان کردستان و امهال تسهیلات بانکی چند واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار