همایش مادران قهرمان‌پرور منطقه غرب کشور با هدف تجلیل از مقام مادران شهدا در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 23 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، سردار امان‌اله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز در اجلاسیه ماداران قهرمان‌پرور در سنندج اظهار کرد: رحمت خدا بر همه شهدای انقلاب اسلامی که با حریت و عظمت در راه عزت و استقلال این کشور جان خود را تقدیم کردند.

وی تصریح کرد: به نیابت همه همرزمان خود در سپاه بیت‌المقدس خدمت تمام مهمانان به ویژه مادران قهرمان پرور که در این مراسم حضور دارید خیرمقدم عرض می‌کنم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: در مجموعه سپاه پاسداران در سراسر کشور این مراسم برگزار می‌شود و از اینکه ما هم در سنندح میزبان مادران قهرمان‌پرور هستیم به خود می‌بالیم.

سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: همه ما بر این امر واقف هستیم که عزت، سربلندی و اقتدار ایران عزیز و رشد و تعالی و حرکت آن و پیشرفت‌های آن مدیون ایثار و از خودگذشتگی فرزندان رشید این مرز و بوم بوده و شهدای این سرزمین مانند هاله نور می‌درخشند.

وی اضافه کرد: امروز همه افتخار ما در ایران اسلامی و سایر کشور‌های اسلامی به برکت امامین انقلاب اسلامی است و امروز رهبر معظم انقلاب پرچم‌دار این نهضت الهی و نورانی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: از تمام دستگاه‌ها و بخش‌ها که در راستای برگزاری این مراسم همراه ما بودند تقدیر می‌کنیم.

در این همایش از مادران شهدای استان تقدیر شد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار