استاندار کردستان اعلام کرد: در دو سال اخیر بیشتر از ۱۲۰ سفر شهرستانی و پروژه‌ای در استان انجام شده است و احساس کردم باید جزئی‌تر وارد مسائل شویم و به همین منظور با سفر به بخش‌ها و روستاها در جریان مشکلات و مسائل مردم قرار خواهیم گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 01 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا استلندار کردستان عصر امروز در دیدار با مردم بخش کلاترزان در مسجد جامع شهر شویشه با تبریک آغاز دهه فجر، اظهار داشت: امیدواریم در این مجلس و این مکان مقدس بخشی از مسائل و مشکلات و مطالبات مردم این بخش برطرف شود.

وی افزود: امنیت و آسایش امروز و اینکه امکان دورهمی وجود دارد مدیون خون پاک شهدا و امام شهدا است.

استاندار کردستان تصریح کرد: در دو سال اخیر بیشتر از ۱۲۰ سفر شهرستانی و پروژه‌ای در استان انجام شده است و احساس کردم باید جزئی‌تر وارد مسائل شویم و به همین منظور با سفر به بخش‌ها و روستا‌ها در جریان مشکلات و مسائل مردم قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: تلاوت قرآن در چنین محافل و مجالسی به مجلس نورانیت و معنویت می‌دهد و امیدواریم در سایه قرآن بیشتر به مردم خدمت کنیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: ادعا نداریم که در این سفر‌ها تمامی مسائل و مشکلات برطرف شود، اما اگر بتوانیم بخشی از آن‌ها با اولویت و مطالبه مردم برطرف کنیم خدا را شاکریم.

وی ادامه داد: ایجاد شعبه بانک کشاورزی در شهر شویشه یکی از مطالبات مردم بخش کلاترزان است که پیگیری خواهیم کرد شعبه این بانک در این شهر احیا شود.

زارعی‌کوشا افزود: ۳۰ مورد برای کلاترزان مصوب شده که به عنوان هدیه این سفر دو باب مدرسه سه کلاسه با معرفی بخشداری از منابع ملی توسط نوسازی مدارس استان در این بخش احداث خواهد شد.

احداث دو زمین چمن مصنوعی در روستا‌های هویه و عیسی‌آباد، تکمیل سالن سقف کوتاه شویشه، تکمیل تصفیه‌خانه آب شرب شویشه تا هفته دولت سال آینده از دیگر وعده‌های استاندار کردستان به مردم بخش کلاترزان بود.

وی ضمن اعلام اختصاص ۵.۷ میلیارد تومان به دهیاری‌های بخش کلاترزان، گفت: تهیه تهویه تونل تیژتیژ کاران از منابع ملی را هم پیگیری خواهیم کرد.

استاندار کردستان عنوان کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به کردستان دارد که سه سفر رئیس جمهور به استان مصداق این ادعاست.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در ۹۳ روستا از ۱۶۳ روستای شهرستان سنندج طرح هادی اجرا شده است.

وی افزود: در دو سال گذشته ۱۵۸ هزار مترمربع آسفالت در روستا‌های شهرستان سنندج انجام شده است.

استاندار کردستان همچنین اتمام پروژه راه‌آهن سنندج، فرودگاه سقز و پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج را از کار‌های شاخص دولت در کردستان اعلام کرد.

زارعی‌کوشا، هزینه‌کرد ۱۳۷ میلیارد تومان برای احداث شبکه‌های فرعی پایاب سد آزاد را یکی دیگر از برنامه‌های دولت در شهرستان سنندج اعلام کرد.

وی گفت: کردستان با توجه اقلیم آن و سرمایه‌گذاری دولت در بخش کشاورزی و بارش‌های خوب، نقش ویژه و موثری در امنیت غذایی کشور ایجاد می‌کند.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته بعضا به اندازه ۸ ساله دولت قبل در زمینه ساخت و آسفالت راه روستایی کار شده است.

وی در پایان سخنانش گفت: کردستان پر از ظرفیت و مواهب خدادادی است و ما باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه و ارتقای شاخص‌ها استفاده کنیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار