معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: شدت ناپایداری هوا در استان از امشب کاسته می‌شود و به تدریج از فردا صبح شرایط یخبندان و سرمای هوا بر استان حاکم می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ 02 February 2024

به گزارش تابناک کردستان،  علی پناهی اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته بیشترین میزان بارش برف در شهرستان قروه با ۱۵ سانتی متر به ثبت رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان اضافه کرد: در ایستگاه‌های زرینه و سقز نیز به ترتیب ۲۳ و ۵ سانتی‌متر بارش برف گزارش شده است.

وی عنوان کرد: بیشترین میزان بارش برف طی چند روز گذشته مربوط به شهرستان بیجار است که در حال حاضر ارتفاع برف موجود آن به ۳۰ سانتی‌متر رسیده است.
پناهی در ادامه با اشاره به اینکه بارش برف در سطح استان تا امشب ادامه دارد، افزود: طی فردا و پس فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود و بارش‌ها در حد احتمال و برای ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان خاطرنشان کرد: با کاهش فعالیت سامانه از فردا شاهد سرما و یخبندان شدید خواهیم بود و دمای هوا به صورت میانگین تا هشت درجه کاهش می‌یابد.

وی کمترین دمای شبانه‌روز گذشته را مربوط به زرینه با دمای منفی ۷ درجه اعلام کرد و گفت: بیشترین دما نیز در سلین هورامان با ۱۱ درجه سانتیگراد به ثبت رسید، همچنین دمای شهر سنندج نیز بین صفر و ۱۱ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

پناهی در پایان خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه هفته آینده موج جدید بارشی وارد استان خواهد شد که جزئیات آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار