امام‌ جمعه موقت اصفهان گفت: ترویج بی‌بند و باری و بی‌حجابی از جمله ماموریت‌های امروز دشمنان است که می‌کوشند از طریق آن فرهنگ ایرانی، اسلامی را در کشورمان از بین ببرند.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ 02 February 2024

آیت‌الله سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان افزود: روزی استکبار جهانی، جنگ را به ما تحمیل کرد، اما با فضلِ الهی و رهبری‌های امام(ره)، مردم ایران بدون‌ از دست دادن یک وجب از خاک کشور در جبهه حاضر شدند اما امروز دشمن با شیوه‌های دیگر سعی در تهاجم علیه سرزمین ما دارد که ترویج بی‌بند و باری و بی‌حجابی یکی از این روش‌هاست.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند امروز مردم ما بدلیل شرایط معیشتی بی‌دین شده‌اند، در صورتی که یک انسان مُتدین در تمام مراحل زندگی‌اش دیندار است، همانگونه که امام موسی بن جعفر(ع) در زندان از خداوند جدا نشد، زیرا دین، اصل اساسی زندگی انسان است.

آیت‌الله میردامادی با بیان‌اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را از بندِ بردگی، ذلت و فرهنگ کثیف غرب نجات داد، تاکید کرد: کسانی که مردم را از مسیر خدا دور می‌کنند، ظالمان و بیدادگران هستند زیرا بر اساس روایات بزرگان دینی، ظلم و تکیه بر ظالم از بزرگترین گناهان است.

خطیب جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره)، عالم و مرجع عالی قدری بود که بدون داشتن هیچ سلاحی، مزدوران استکبار جهانی را از ایران بیرون کرد و زمانی که هنوز حکومت طاغوت در کشور حضور داشت، فرمود که من دولت تعیین می‌کنم.

وی افزود: آن زمان نقشه‌های متعددی برای سرکوب انقلاب از سوی حکومت طاغوت برنامه‌ریزی شده بود تا با برقراری حکومت نظامی ۴۸ ساعته در ۲۱ بهمن، مسیر پیروزی انقلاب را متوقف کنند، اما امام (ره) فرمودند مردم حکومت نظامی را بشکنند و از خانه‌های خود بیرون بیایند.

امام‌ جمعه موقت اصفهان گفت: برغم عصبانیت دشمنان، شاهدیم که ماهواره ایرانی «ثریا»، «کیهان» و «سیمرغ» به فضا پرتاب شد و امروز با صدای بلند باید بگوییم که ای دشمنان در غیظِ و غضبِ خود بمیرید چراکه ایرانِ امروز در حداکثر اقتدار قرار دارد و معاندانِ خود را محصور و مقهور کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار