در ششمین روز دهه فجر، بصورت همزمان و با حضور استاندار کردستان ۱۹۶ پروژه مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۳۲۲ میلیارد و ۸۴۱ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 06 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان ظهر امروز در ششمین روز از دهه فجر و در مراسم افتتاح پروژه‌های مخابراتی کردستان اظهار کرد: از هفته دولت تا دهه فجر ۱۹۶ پروژه در حوزه مخابرات در کردستان به بهره‌برداری رسیده که برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۳۲۲ میلیارد و ۸۴۱ میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: ۴۷ پروژه از کل پروژه‌های مخابراتی قابل افتتاح استان با ۸۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان سنندج است.

وی توسعه ۶۴ پورت ADSL،۱۲۸ خط سوئیچ، ایجاد مرکز مستقل با ۱۹۲ خط تلفن ثابت و ۱۶۰ پورت VDSL، راه‌اندازی سایت جدید همراه فول تکنولوژی، راه‌اندازی تکنولوژی ۵ G و ۴ G، راه‌اندازی CWDM در سه نقطه و نصب لاین مکس پورت‌دار با سرمایه‌گذاری ۷۹ میلیارد تومان و ۱۹۴ میلیون تومان را از پروژه‌های سنندج ذکر کرد.

حکمت خاطرنشان کرد: در سقز نیز در مجموع ۴۱ پروژه با ۸۷ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان در این ایام مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

به گفته وی، در این ایام، در مریوان ۱۷ پروژه با ۴۶ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان، بانه ۱۲ پروژه با سرمایه‌گذاری ۳۲ میلیون و ۳۶۰ میلیون تومان، قروه ۵ پروژه با ۶۳ میلیارد تومان و در سروآباد ۶ پروژه با ۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح شده است.

حکمت یاداور شد: شرکت مخابرات در ۱۰ ماهه سال جاری در حوزه مخابرات ۵۲۰ میلیارد تومان در کردستان سرمایه‌گذاری کرده است که نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست.

وی اضافه کرد: کردستان تنها استانی است که تمامی بخشداری‌های آن به فیبرنوری متصل شده‌اند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار