مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: ساعاتی قبل به دلیل کولاک شدید محور دیواندره - سقز برای دقایقی مسدود شد که در حال حاضر بازگشایی شده اما همچنان این محور با کولاک شدید برف همراه است.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 06 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، فرزاد حسنی اظهار داشت: ساعتی قبل در محور دیواندره - سه راهی تکاب کولاک شدید برف وجود داشت که به دلیل وزش باد شدید، تردد در آن برای دقایقی مسدود شد و خودرو‌های این محور نیز متوقف شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با تأکید بر اینکه کولاک این محور همچنان ادامه دارد، گفت: با تلاش راهداران این محور بازگشایی شده است و لازم است مسافران از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در مابقی محور‌های استان تردد به صورت روان در جریان است، گفت: صبح امروز در گردنه خان در محور بانه - سقز نیز ریزش بهمن روی داد که با تلاش راهداری محور پاکسازی و به ۲۲ مسافر یک اتوبوس و دو دستگاه خودرو سواری دیگر با همکاری پلیس راه امدادرسانی شد.

حسنی یادآور شد: همچنان برای گردنه خان احتمال ریزش بهمن وجود دارد.

وی در ادامه از تداوم انسداد گردنه ژالانه خبر داد گفت: روز گذشته چندین بهمن سنگین در این محور گردنه رخ داد و ماشین آلات راهداری نیز گرفتار بهمن شدند که خوشبختانه به کسی آسیب وارد نشده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: راهداران در این محور حضور دارند و تردد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار