معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مردم کردستان همانگونه که در استقبال از رئیس جمهور در سفر به کردستان حماسه‌ای باشکوه خلق کردند، باید در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات پیش‌رو نیز چنین تصویری خلق کنند.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 09 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار کرد: جلوه و مظهر بیرونی ایران در قبل از انقلاب، یک ایران تحت سلطه و تحت ستم بیگانگان و استعمار غربی بود که انقلاب اسلامی آن را برانداز و یک نظام براساس دین اسلام را پایه‌گذاری کرد.

وی اضافه کرد: امام راحل فرمودند "جمهوری اسلامی"، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، باید در ایران شکل بگیرد و این مهم تحقق پیدا کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمنان در طول این ۴۵ سال برنامه‌ریزی‌های بسیار زیادی برای ضربه‌زدن به این نظام انجام دادند، اما نتوانستند این انقلاب را زمین‌گیر کنند.

وی افزود: دشمنان و استکبار جهانی اعلام می‌کردند این انقلاب نمی‌تواند عمری بالاتر از ۵ ماه داشته باشد، اما الان ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب می‌گذرد و این نظام همچنان پویا و پرقدرت ظاهر شده و به تاسی از این نظام اسلامی، تمام منافع غرب در جغرافیای کره خاکی به خطر افتاده است.

رمضانی اذعان کرد: امروز به پشتوانه این نظام الهی مردم در کشور‌های اسلامی مانند یمن، افغانستان و فلسطین و حتی در دل اروپا علیه ظلم ایستادگی کرده و عملیات‌های مختلفی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: امریکایی که روزی عرض اندام می‌کرد امروز منافع آن‌ها توسط نظام جمهوری اسلامی و رزمندگان این ملت به خطر افتاده و پایگاه‌هایشان در منطقه مورد هدف قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: امروزه کشتی‌های انگلیسی، امریکایی و اسرائیلی در منطقه توقیف می‌شوند و آن‌ها نمی‌توانند کاری انجام دهند.

وی گفت: هیچ دین و مکتبی بالاتر از اسلام نیست امروز منافع استکبار به چالش کشیده شده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب ملت ایران به قله نزدیک شده‌اند.

رمضانی تصریح کرد: روزی در جنگ تحمیلی حتی توان تامین سیم خاردار نداشتیم، اما امروز در دنیا حرف برای گفتن داریم و به عنوان کشوری قدرتمند در دنیا مورد توجه و در تصمیم‌گیری‌های جهانی اثرگذار است.

وی با بیان اینکه هویت شکل‌گیری انقلاب اسلامی بر اساس اسلام ناب است، گفت: انقلاب اسلامی نظامی بی‌نظیر در دنیاست که امروز به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

رمضانی اذعان کرد: امروز ملت ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد و همین موضوع موجب خشم دشمنان شده است.

وی افزود: انسجام و وحدت کلمه رمز پیروزی ما در انقلاب و استمرار این نظام بوده و باید با تمام توان در راستای حفظ و تثبیت این وحدت تلاش کنیم.

رمضانی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با استفاده از ابزار و امکانات رسانه‌ای عملیات‌هایی علیه کشورمان راه انداخته و سعی در ناامید کردن ملت ایران دارند.

وی ادامه داد: دشمن تمام توان خود را برای بزرگنمایی مشکلات بکار گرفته است آن‌ها فساد را بزرگ و از سوی دیگر تصویر مبارزه با فساد را کوچک نشان می‌دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: افتخار امروز ایران اسلامی این است اگر در جایی فسادی ببیند با قاطعیت و جدیت با آن مبارزه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در نظام ما ابایی برای برخورد با فساد وجود ندارد و مهم نیست که این فساد از کجا و به چه کسی متصل است.

وی با بیان اینکه امروز به لطف خداوند تبارک و تعالی مدیرانی در نظام داریم که به صورت شبانه روز تلاش می‌کنند و تنها دغدغه آن‌ها احقاق حقوق مردم است، چون معتقدیم باید با کار جهادی و با اخلاص فاصله‌های طبقاتی و اقتصادی را کم کنیم و مشکلات را رفع نمایم.

رمضانی عنوان کرد: امروز دولت سیزدهم با تمام توان به میدان آمده و در مرحله نخست ۵۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی‌های گذشته را جبران کرد و ۱۰‌ها کارخانه تولیدی دوباره احیا شدند و پروژه‌های کلان که جز مطالبات جدی و راهبردی مردم بود، به بهره‌برداری رسیدند.

وی ادامه داد: رفع مشکل آب شرب سنندج در بازه زمانی کوتاه، افتتاح راه‌آهن سنندج، افتتاح فرودگاه سقز و تبدیل ۲ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی دیم مریوان به آبی و ده‌ها پروژه کلان دیگر از اقدامات دولت سیزدهم در کردستان است.

رمضانی اضافه کرد: شان مسوولان جز نوکری مردم نیست و اگر کسی خود را جدا از آن بداند جایی در بین مدیران ندارد.

وی تصریح کرد: کردستان یک استان تمدنی است که باید قدر آن را بدانیم و با حضور و اتحاد و همدلی در مسیر عمران و آبادانی بیشتر آن تلاش کنیم.

رمضانی اضافه کرد: مردم کردستان همانگونه که در استقبال از رئیس جمهور در سفر به کردستان حماسه‌ای

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار