رییس دانشگاه کردستان با تاکید بر نقش دانشگاهیان در برگزاری انتخابات سالم و پر شور گفت: کشور نیازمند برگزاری انتخابات با تکیه بر جامعه نخبگان است.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ 13 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، حامد قادرزاده، امروز (۲۴ بهمن) با تبریک سالگرد تشکیل انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال بیش از پیش نیازمند حرکت در جهت انتخابات پرشور و سالم با تکیه بر جامعه نخبگانی هستیم.

وی با اشاره به این که استفاده از فرصت انتخابات برای مقابله با آنچه که دشمنان ما می‌خواهند بسیار ارزنده است، افزود: دشمنان ما همواره در تلاشند که تقارن اطلاعاتی در جامعه برقرار نشود و به اهداف خود برسند.

رییس دانشگاه کردستان، ادامه داد: مجموعه دانشگاه‌های استان، با همدلی پای کار هستند و امید است با روشنگری و بهره گیری از جامعه دانشگاهی، به هدایتگری در جامعه بپردازند.

مهدی حاتمی، رییس بسیج اساتید دانشگاه کردستان، در ادامه این جلسه رفع شبه در جامعه را امری بسیار مهم ذکر و عنوان کرد: تشریح دستاورد‌های انقلاب توسط دانشگاهیان برای مردم بسیار با ارزش است، اما متاسفانه در حال حاضر ارتباط بین دانشگاه و مردم بسیار ضعیف است.

وی، بیان کرد: جزیره‌ای اقدام کردن و بی تدبیری‌ها توسط برخی‌ها باید کنار گذاشته شود و با بهره مندی از جهاد تبیین به روشنگری میان مردم بپردازیم.

رییس بسیج اساتید دانشگاه کردستان، با اشاره به ضرورت تبیین اهمیت انتخابات برای جوانان و دانشجویان عنوان کرد: باید از همه ظرفیت‌های دانشگاه، رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما برای تبیین اهمیت انتخابات و تاثیر آن در آینده کشور بهره گرفت.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار