مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری ششمین هفته فیلم و عکس استان با هداف اکران تولیدات فیلم کوتاه در سال ۱۴۰۲ و نمایشگاه عکس هنرمندان استان ایلام از امروز ۲۵ بهمن خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 14 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی هوشمند اظهار کرد: در ادامه برنامه‌های گرامیداشت چهل‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ششمین هفته فیلم و عکس استان ایلام با هدف کشف و استعدادیابی جوانان و ایجاد نشاط و امید و همدلی میان هنرمندان فیلمساز و عکاس از امروز ۲۵ تا ۲۸ بهمن در مجتمع فرهنگی هنری ایلام برگزار می‌شود.

وی گفت: این رویداد با حضور ۲۴ اثر از فیلمسازان و ۳۲ اثر از عکاسان استان ایلام در سالن سینما فرهنگ و گالری استاد صندوق آبادی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: دوره قبل این رویداد فرهنگی هنری در سال قبل و با استقبال خوب و علاقمندان برگزار شد.

هوشمند با اشاره به اینکه، این برنامه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و با همکاری انجمن سینمای جوانان استان، حوزه هنری و سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‌شود، تصریح کرد: آیین اختتامیه این رویداد روز شنبه ۲۸ بهمن ساعت ۱۰ صبح در سالن سینما فرهنگ ایلام برگزار خواهد شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار