امام جمعه موقت سنندج گفت: نمایندگان منتخب باید با برنامه ریزی مناسب و وضع قوانین لازم زمینه را برای رفع تنگنا‌ها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد فراهم کنند.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ 23 February 2024

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا معروف خالدی، امروز جمعه (۴ اسفندماه) در خطبه‌های نماز جمعه سنندج، جایگاه نمایندگان مجلس برای پیگیری مطالبات مردم را بسیار با اهمیت ذکر و اظهار کرد: نمایندگان منتخب مردم باید با خدمت صادقانه نسبت به اعتمادی که مردم به آن‌ها کرده‌اند امانت‌دار باشند.

وی، اشتغال و اقتصاد را دو مسئله مهم امروز در کشور دانست و افزود: افرادی که می‌خواهند به عنوان نماینده مردم به مجلس راه پیدا کنند باید برای رفع مشکلات برنامه داشته باشند.

امام جمعه موقت سنندج تأکید کرد: نمایندگان منتخب باید با برنامه ریزی مناسب و وضع قوانین لازم زمینه را برای رفع تنگنا‌ها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد فراهم کنند.

وی ادامه داد: حضور مردم در همه صحنه‌ها سرمایه اصلی نظام اسلامی است و مشارکت حداکثری آنان در انتخابات، انسجام و وفاق ملت را بیشتر و دشمنان را ناامیدتر می‌کند.

به گفته ماموستا خالدی، مردم ایران به ویژه مردم فهیم و انقلابی کردستان همواره در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز نقش‌آفرینی کرده‌اند و قطعا در روز انتخابات پیش‌رو نیز حضور پیدا کرده و در سرنوشت خود دخیل خواهند بود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار