استاندار کردستان گفت: امیدآفرینی در جامعه از مهمترین وظایف رسانه‌ها است.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ 16 March 2024

به گزارش تابناک کردستان، اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۲۶ اسفندماه) در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره ابوذر که در سالن پیامبر اعظم در استانداری کردستان برگزار شد، با اشاره به اینکه رسانه در دنیا یکی از مهمترین ابزار در خدمت اهداف و قدرت طلبی است، اظهار کرد: برخی کشور‌های دنیا به هر شیوه‌ای از ابزار رسانه برای رسیدن به قدرت استفاده می‌کنند، اما در انقلاب اسلامی، رسانه ابزاری در خدمت دین است که در چارچوب خاصی فعالیت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه کار رسانه‌ای باید در چارچوب دین و اخلاق باشد، افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خود همواره بر امید آفرینی توسط رسانه‌ها در جامعه تاکید دارد که این امر به معنی پوشاندن ضعف‌ها و کاستی‌ها نیست.

استاندار کردستان عنوان کرد: طی امسال اقدامات مهمی برای توسعه استان صورت گرفته است و هنوز کار‌های زیادی برای انجام هم مانده است که ارائه این خدمات و بازتاب آن بین مردم نیاز به همراهی رسانه‌ها و دوری از سیاه نمایی آن‌ها دارد.

وی، مهاجرت معکوس در ۱۹۰ روستا و بازگشت ۵۰ هزار نفر به روستا‌ها را در سطح استان کردستان، نتیجه ارائه خدمات دولت در استان ذکر کرد و ادامه داد: طی دو سال اخیر ۷۶۸ طرح آبخیزداری در استان عملیاتی شده که نتیجه آن افزایش ۶۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی در کردستان بوده است.

کوشا ادامه داد: نقد منصفانه باید سرلوحه کار رسانه‌های استان باشد و بین نقاط ضعف و قوت تمایز قائل شوند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار