رئیس کمیته امداد شهرستان آبدانان:
رئیس کمیته امداد شهرستان آبدانان گفت: تعداد ۴۵ سری جهیزیه به تعداد ۲۲۵ قلم کالای ضروری و به ارزش ۲ میلیارد تومان به نوعروسان مددجو اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ 19 March 2024

به گزارش تابناک ایلام، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی احمدفداله امام جمعه شهرستان آبدانان، محمد رحمانی فرماندار و نوشادی فرمانده سپاه ۴۵ سری جهیزیه به زوج‌های مددجوی شهرستان آبدانان اهدا شد.

مرتضی کرمی رئیس کمیته امداد شهرستان آبدانان در این آئین گفت: در راستای تسهیل ازدواج جوانان و تشویق آنان به ازدواج و فرزندآوری در دومین مرحله از توزیع جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبدانان در سال ۱۴۰۲ در ایام مبارک رمضان و فرا رسیدن عید نوروز با حضور مسئولان محلی امام جمعه و فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه آبدانان تعداد ۴۵ سری جهیزیه به تعداد ۲۲۵ قلم کالای ضروری شامل یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی به ۴۵ نفر از نوعروسان تحت حمایت به ارزش نزدیک به ۲ میلیارد تومان توزیع شد.

وی افزود: در مرحله اول نیز ۴۳ سری جهیزیه به تعداد ۲۱۵ قلم کالا شامل کالاهای ذکر شده بین نوعروسان توزیع و در مجموع در سال جاری ۸۸ سری جهیزیه توزیع شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار