تاباک هرمزگان- مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با فرمانده سپاه امام سجاد (ع) دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹ 09 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// در این دیدار دکتر احمد هاشمی با تاکید بر  تلاش کارکنان و متخصصان این شرکت در استمرار تولید با نگاه جهادی برای تامین نیازهای جامعه گفت: استراتژی در شرکت پالایش نفت بندرعباس توسعه و تولید مستمر و همچنین توجه ویژه به کیفیت محصولات است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با اشاره به توجه این شرکت به گسترش تفکر بسیجی و روحیه ایثار افزود: تعهد، تلاش و همت شبانه روزی کارکنان شرکت پالایش نفت بندرعباس در جلوگیری از هر گونه توقف در تولید و تامین انرژی ریشه در این تفکر انقلابی دارد.
وی با اشاره به اقدامات شرکت پالایش نفت بندرعباس در مسئولیتهای اجتماعی تصریح کرد: در حوزه های مختلف درمان و پزشکی ، اجتماعی و فرهنگی و‌ ورزشی اقدامات متعددی انجام شده است و در همین راستا یکی از برنامه های مهم این شرکت توجه به خانواده های ایثارگران و شهدا هم در بین کارکنان و هم در جامعه پیرامونی است و در این راستا علاوه بر دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری برنامه های گرامیداشت شهدای گمنام و شهدای روستاهای بخش مرکزی بندرعباس با مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: ما همه تکلیف داریم در حوزه صنعت و تولید تمام تلاش خود را در این راستا انجام دهیم.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شرکت پالایش نفت بندرعباس و تبریک انتصاب دکتر احمد هاشمی در شرکت پالایش نفت بندرعباس ابراز امیدواری کرد حضور ایشان ادامه دهنده حضور فعال شرکت پالایش نفت بندرعباس در برنامه های فرهنگی و جهادی و تبیین تفکر انقلابی باشد.
سردار سالاری افزود: ما به مدیران انقلابی و تصمیم های انقلابی نیاز داریم و جامعه ما به دنبال این نوع نگاه و افراد  است که به طور حتم توسعه و پیشرفت را در پی خواهد داشت.
انتهای پیام//
 
 
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار