تجمع مردمی در گلستان در حمایت از حمله تنبیهی سپاه پاسداران در شهر‌های گرگان و گنبدکاووس در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۱۶۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶ 15 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، مردم شهر‌های گرگان ساعت ۱۰ صبح دیروز با برگزاری تجمع مردمی در سه راه بهارستان حمایت قاطع خود را از اقدام مقتدرانه سپاه در پاسخ به حمله رژیم جعلی به کنسولگری ایران در دمشق اعلام کردند.

این تجمع با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است، مردم شهرستان گنبدکاووس نیز با اجتماعی مابه اقدام سپاه را حمایت کردند.

تجمع‌کنندگان در این برنامه خودجوش شعار‌های الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا حسین، حسین حسین شعار ماست - شهادت افتخار ماست، حیدر حیدر، سپاهی قهرمان تشکر تشکر، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد - ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، سپاهی سپاهی تو لشگر خدایی و شعار‌های مرتبط دیگر سر دادند.

تجمع‌کنندگان همچنین خوشحالی خود را از حملات نیرو‌های سپاه پاسداران به رژیم صهیونسیتی در پاسخ به جنایات و نسل‌کشی این رژیم محنوس و کودک‌کش اعلام کردند.

مردم شهر گرگان همچنین آمادگی خود را برای ایستادگی و مقاومت در برابر پاسخ‌های احتمالی رژیم صهیونسیتی و شرکت در درگیری‌های احتمالی اعلام داشتند.

در این مراسم مداحان اهل بیت به مرثیه خوانی و اشعار حماسی با مضمن دفاع از وطن و پیری از دستورات رهبر معظم انقلاب پرداختند.

نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی ده‌ها فروند موشک و پهپاد شلیک کرد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از پاسخ دلاور مردان نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه از جمله شلیک موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار