بسته خبر شهرستانها/بوکان
بسته خبری شهرستانها، خبرهایی را شامل می شود که همکاران تابناک آذربایجان غربی از شهرستانهای مختلف استان تهیه و ارسال می نمایند.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ 22 October 2015

** سردار بوکان نتوانست تربیت نوین یزد را شکست دهد

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار تابناک آذربایجان غربی – بوکان :تیم تربیت نوین یزد در هفته سوم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور در دیداری بیرون از خانه مقابل میزبانش تیم سردار بوکان به تساوی یک بر یک رسید.

هفته سوم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز مورخ ۹۴/۰۷/۲۹ در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که تیم تربیت نوین یزد از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در در استادیوم ورزشی وحدت شهر بوکان میهمان تیم سردار این شهر بود که در پایان با نتیجه یک بر یک این بازی به پایان رسید تا نماینده استان دومین بازی خود را هم با تساوی به پایان برساند.

از ترکیب تیم سردار بوکان می توان : کمال قربانی ، فرزاد زارعی ، جلیل قبا نوری ، رضا شریف زاده ، علیرضا مکاره ، ناصر برنا ، حامد نور اللهی ، سیامک دلبری ، علی استواری ، صیاد حسین زاده ، امیر جمالی نام برد که برای بازی وارد میدان شدند.

ترکیب تیم تربیت نوین یزد می توان : امین زارع ، بهنام صمیمی، محمد گرگی پور ، آرمین آب حیات ، جواد شجری ، محمد فتحی ، اشکان حسینی ، سجاد خالدامانی ، محمد عسکری ، رضا قادر ، امیر کر را نام برد.

شایان ذکر است در تیم سردار بوکان بازیکن « علی استوار » ۱ گل و از تیم تربیت نوین یزد « سجاد خالد امانی » گل زنی کردند و اکنون تیم سردار با ۴ امتیاز بدون احتساب بازی های هفته سوم در رده چهارم گروه دوم این رقابت ها قرار دارند.

** از مجموعه زندان شهرستان بوکان بازدید شد

نوروزی رئیس دادگستری شهرستان بوکان در معیت دادستان و کادر قضایی این شهرستان در بازدید از زندان بوکان با ابراز رضایت از مجموعه زندان این شهر ،اقدامات انجام گرفته در زمینه های فرهنگی ،آموزشی و تربیتی،بهداشت و روان رامطلوب و مناسب دانستد و از تلاش و جدیت کارکنان این زندان تقدیر و تشکر نمودند.

در راستای نظارت بر اجرای دقیق دستورالعمل های قوه قضائیه در زندانها ، نوروزی رئیس دادگستری شهرستان بوکان به همراه شیرزاد دادستان عمومی و انقلاب و کلیه کادر قضایی این شهرستان ، از مجموعه زندان بوکان بازدید کردند.

نوروزی هدف از این بازدید را بررسی مشکلات قضایی مددجویان عنوان کرد و گفت: مددجویان با شرکت در فعالیت های فرهنگی و مذهبی می توانند بازگشت سعادتمندانه ای به جامعه داشته باشند. ایشان و هیئت همراه با حضور در داخل زندان از مجموعه بندها بازدید کردند.

در این بازدید که کاوان رئیس زندان و جمعی از کارکنان این اداره بازدیدکنندگان را همراهی کردند ابتدا از کلیه اندرزگاههابازدید و با تمامی محکومین و زندانیان تحت قرار ، درخصوص مسائل و مشکلات قضایی ، فرهنگی و آموزشی با آنان به گفتگو پرداختند .سپس با حضور در مسجد داخل بند بصورت چهره به چهره با نادمین ملاقات کرده و مسایل و مشکلات قضایی آنان را بصورت شفاهی و کتبی بررسی نموده و یا جهت بررسی بیشتر مکتوب و به حوزه های مربوطه ارجاع دادند.

در پایان نوروزی و هیئت همراه از رضایت کلیه زندانیان از اخلاق و رفتار دلسوزانه پرسنل زندان و اقدامات انجام گرفته در این زندان درزمینه های فرهنگی ،آموزشی وبهداشتی را مطلوب و مناسب دانسته و از تلاش و جدیت کارکنان این اداره تقدیر و تشکر کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار