فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: طرح زمستانه با استقرار نیروهای گشتی پلیس راه در گردنه‌های برف‌گیر استان کرمانشاه از آذر ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 01 November 2015
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: طرح زمستانه با استقرار نیروهای گشتی پلیس راه در گردنه‌های برف‌گیر استان کرمانشاه از آذر ماه آغاز می‌شود.

سرهنگ محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طرح زمستانه پلیس راه از بیستم آذر ماه در گردنه‌های برف گیر استان کرمانشاه انجام می‌شود و هم اکنون مشغول هماهنگی‌های لازم با ادارات ذیربط به ویژه راه و شهرسازی هستیم.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه افزود: با آغاز طرح زمستانه نیروهای پلیس راه به صورت شبانه روز با هدف خدمت به شهروندان و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در مسیرهای معین و برفگیر مستقر خواهند شد.

وی در ادامه بیان کرد: خوشبخانه در پی بارش باران در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه طی چند روز گذشته با مشکل خاصی مواجه نشدیم و هم اکنون نیز تمام راه‌های استان آزاد است و محور مسدودی نداریم.

سرهنگ مرادی بیان کرد: هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه روان و عادی است و  بارش باران در محورها قطع شده است.

وی خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شد و بیان کرد: رانندگان در روزهای بارانی رعایت سرعت مطمئنه را در نظر داشته باشند و از سبقت غیرمجاز به ویژه در مسیرهای دو طرفه جدا خودداری کند.

سرهنگ مرادی به همراه داشتن زنجیر چرخ، اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی خودروها به منظور دید در مه و دید در شب، رعایت فاصله طولی به مقدار ۱۵ کیلومتر و به همراه داشتن تجهیرات زمستانه را به رانندگان توصیه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار