کد خبر: ۱۲۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 03 November 2015

دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی در آزمایشگاه مرکز بهداشت بوکان راه اندازی شد

دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی در آزمایشگاه مرکز بهداشت بوکان راه اندازی شد/معلمین مهابادی و بوکان در هجدهمین دوره اقدام پژوهی درخشیدند/تساوی تیم فوتبال سردار بوکان و کیمیا فرایند تهران

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :دکتر شادی قادری سرپرست مرکز بهداشت بوکان در جریان راه اندازی دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی مرکز بهداشت بوکان گفت: این دستگاه که مدل آنBT4500است در نوع خود سومین دستگاهی است که در سطح استان موجود می باشد که برای آن مبلغ دو میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در مورد مزایای این دستگاه اظهار داشت: دقت بالایی دارد و همچنین در کاهش خطای انسانی و بالابردن کیفیت آزمایشات بیوشیمی بسیار موثر است.

سرپرست مرکز بهداشت ادامه داد: این دستگاه محصولی از کمپانیBiotechnicaایتالیا است و تنهااتوآنالایزر بیوشیمیاروپایی می باشد که قابلیت انجام 450 تست در ساعت را دارد.

شایان ذکر است که آزمایشگاه مرکز بهداشت بوکان ماهانه با حدود 3500 پذیرش و بیش از 12 هزار آزمایش ارائه خدمات تشخیصی را به عهده دارد.

معلمین مهابادی و بوکان در هجدهمین دوره اقدام پژوهی درخشیدند

دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی در آزمایشگاه مرکز بهداشت بوکان راه اندازی شد/معلمین مهابادی و بوکان در هجدهمین دوره اقدام پژوهی درخشیدند/تساوی تیم فوتبال سردار بوکان و کیمیا فرایند تهران

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :bآموزگار دبستان « میرزا رشید شافعی مهابادی » در هیجدهیمن دوره اقدام پژوهشی توانست مقاوم اول این دوره را به خود اختصاص دهد.

در رتبه بندی نتایج هجدهمین برنامه معلم پژوهنده که از طرف اداره کل اعلام شد، گزارش های اقدام پژوهی شهرستان مهاباد رتبه اول استان آذربایجان غربی را کسب نمودند.

» فرهاد فخرایی » با اقدام پژوهی با عنوان «چگونه توانستم باعث ارایه آموزشی و خدمات توانمند سازی در یک دانش آموز چند معلولیتی شوم ؟» رتبه اول این دوره را به خود اختصاص دادند.

» شهلا قادربهی » با اقدام پژوهی با عنوان «چگونه توانستم با استفاده از روش های تغییر رفتارو تدریس مشکلات رفتاری ویادگیری دانش آموزان کلاس پنجم را بهبود بخشم ؟» و « اکبر فیضی » و « دکتر عثمان آچاک » با اقدام پژوهی با عنوان «چگونه توانستیم علاقمندی معلمان وهمکاران فرهنگی شهرستان بوکان را به اقدام پژوهی افزایش دهیم؟» رتبه دوم استان را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است رتبه اقدام پژوهی معلمان پژوهنده نسبت به سال گذشته ارتقاء یافته وگزارش های ارسالی به استان و دریافتی منطقه نسبت به سال های گذشته روند رو به رشدی داشته است .

از میان ۷۵ اثر گزارش اقدام پژوهی منطقه ۳۵ گزارش که ۷۵ درصد نمرات را کسب نمودند به عنوان منتخبین منطقه ای برگزید شده اند که از این همکاران در هفته پژوهش تجلیل خواهد شد.

تساوی تیم فوتبال سردار بوکان و کیمیا فرایند تهران

دستگاه اتوآنالایزر بیوشیمی در آزمایشگاه مرکز بهداشت بوکان راه اندازی شد/معلمین مهابادی و بوکان در هجدهمین دوره اقدام پژوهی درخشیدند/تساوی تیم فوتبال سردار بوکان و کیمیا فرایند تهران

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :تیم فوتبال سردار بوکان امروز مورخ 94/08/12 در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر تیم دوم جدول کیمیا فرآیند تهران با تساوی یک بر یک متوقف شد.

این رقابت که در مجموعه ورزشی وحدت شهرستان بوکان و با حضور بیش از 4 هزار تماشاچی این شهرستان برگزار شد، «تیم سردار » نتوانست از « کیمیا فرایند تهران » عبور کندوبازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تیم سردار بوکان هم اکنون با یک برد، دو تساوی و یک باخت و یک پله سقوط در رده هشتم جدول گروه دوم قرار گرفت.

در ادامه این رقابت ها ، تیم فوتبال سردار بوکان در هفته ششم میزبان تیم شهرداری کامیاران خواهد بود.

تیم سردار بوکان در گروه لیگ دسته دوم B فوتبال باشگاه‌های کشور فصل 95-94 با تیمهای «شهرداری تبریز»، «بادران تهران»، «پارس جنوبی جم»، «شهرداری ماهشهر»، «تربیت نوین یزد»، «کیمیا فرایند تهران»، «شهرداری کامیاران»، «ماهان شوشتر» و «کارگر بنه گز» هم گروهی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار