مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در راستای بهبود سطح آموزش، سلامت و بهداشت دانش‌آموزان استان طرح‌های بشری و مشکات در اردبیل اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۶۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۷ 10 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، صابر سپهری عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و راهبری مرحله دوم طرح‌های وزارتی بشری و مشکات در اردبیل اظهار داشت: در راستای بهبود سطح آموزش، سلامت و بهداشت دانش‌آموزان استان طرح‌های بشری و مشکات در اردبیل اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اجرای هر چه بهتر طرح‌های وزارتی بشری و مشکات در اردبیل گفت: اجرای مطلو و مناسب این طرح‌ها زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا سطح بهداشت و سلامت دانش‌اموزان ارتقا یابد و برای دستیابی به این امر باید تلاش همه‌جانبه‌ای انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: لازمه اجرای مطلوب این طرح در گرو تعیین محتوای آموزشی مرتبط با موضوع و انتخاب مدرسان نمونه و مجرب استانی است و تمامی تلاش خود را در این راستا به کار می‌گیریم.

سپهری با اشاره به اهداف اجرای این طرح افزود: طرح بشری برای دانش‌آموزان دختر پایه هفتم در مدارس شبانه‌روزی مناطق محروم برای بهبود وضعیت آموزشی و بهداشتی دانش‌آموزان دختر در سراسر استان‌های کشور همه ساله اجرا می‌شود.

وی سهمیه استان اردبیل را در مرحله دوم به تعداد 293 دانش‌آموز برشمرد و بیان کرد: طرح مشکات نیز برای دانش‌آموزان پایه هشتم در مدارس متوسطه دوره نخست با هدف تقویت شیوه‌های مهارتی و ارتباطی اولیا و مربیان با دانش‌آموزان دختر در سراسر استان‌های کشور همه ساله اجرا می‌شود که سهمیه استان اردبیل در مرحله دوم این طرح نیز 100 نفر است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار