سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اقامت و اسکان نزدیک به دو میلیون گردشگر و مسافر نوروزی در استان خبرداد.
کد خبر: ۲۰۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 02 April 2016
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اقامت و اسکان نزدیک به دو میلیون گردشگر و مسافر نوروزی در استان خبرداد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان؛ اصغر رشنو اظهارکرد: براساس آمار به دست آمده از کلیه اماکن اقامتی استان، در روز سیزدهم فروردین ماه مجموعا 108 هزار و 584 گردشگر و مسافر نوروزی در این استان اقامت کرده‌اند.

دبیر ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه ادامه داد: با احتساب آمار روزهای گذشته، امسال در ایام نوروز مجموعا یک میلیون و 920 هزار و 74 نفر گردشگر و مسافر نوروزی در اماکن اقامتی استان کرمانشاه اقامت یافته‌اند.

رشنو گفت: همچنین روز گذشته (سیزدهم فروردین) مجموعا 19 هزار و 663 گردشگر از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی فرهنگی استان بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: آمار بازدیدکننده‌ از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی استان در نوروز 95 مجموعا 259 هزار و 137 نفر بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: امسال در بحث اسکان مسافرین نوروزی جزء استانهای برتر کشور بوده‌ایم و نسبت به سال گذشته حدود 11 درصد افزایش داشته‌ایم.

رشنو تاکید کرد: آمار اسکان و اقامت گردشگران و مسافرین نوروزی در استان کرمانشاه درحالی است که جمعیت قابل توجهی از گردشگران و میهمانان نوروزی این استان در منازل اقوام خود اقامت کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار