فرماندار کرمانشاه خبر داد
فرماندار کرمانشاه گفت: 700 کیسه آرد رایگان به وسیله صاحبان کارخانجات آرد کرمانشاه برای زوار اربعین حسینی به کربلای معلی فرستاده شده است.
کد خبر: ۳۲۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 14 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،فضل‌الله رنجبر امروز اظهار داشت: در ایام عزای حسینی هرکس دوست دارد ارادت خود را به این امام بزرگوار نشان دهد.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: کرمانشاه از گذشته دور دروازه عتبات عالیات بوده و حال تردد زائران از بزرگراه کربلا به‌سوی مرز مهران حال و هوایی کربلایی به استان داده است.

این مسؤول با بیان اینکه صحنه‌های از عشق و دلدادگی در موکب‌های برپا شده برای اباعبدالله الحسین(ع) جلوه‌گر است، تصریح کرد: از ورودی استان کرمانشاه تا خروجی آن موکب‌ها به زوار اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

رنجبر از ارسال 700 کیسه آرد رایگان به وسیله صاحبان کارخانجات آرد کرمانشاه برای زوار اربعین حسینی به کربلای معلی خبر داد و افزود: 14 واحد از واحدهای آردساز استان همگی باهم تعداد 700 کیسه آرد را به عتبات عالیات ارسال کرده‌اند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه هر کارخانه‌ای 50 کیسه آرد را به صورت اهدایی به کربلا فرستاده است، یادآور شد: با این مقدار آرد به طور تقریبی نزدیک به 280 قرص نان به‌صورت صلواتی در عتبات عالیات پخت می‌شود و در خدمت زوار قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار